sauefot Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Erfaringer, gode som dårlige. Kom med alt! Jeg må vite. Lurer på å ta en tur i Februar.
ketosina Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 har ikke vært der selv, men har en kamerat som har vært der. Han sier det er et helt drømmested, og han drømmer om å flytte dit en gang. Perfekt å dykke der, og herlig kultur og folk og opplevelser!
Ajam Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ett fantastisk sted! Men påse at dere bor på ett hotell med sandstrand. Er mange av hotellene som bare har stige ut i vannet.
Ajam Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 ..og hold dere unna taxi kjøring (evnt avtal prisen på forhånd) De kjører svin!!! Og uten lys. Fikk høre at det var for å spare strøm.. hehe..
sauefot Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Haha. For å spare strøm faktisk. :'D Nå måtte jeg le. Aha, stige? Går det an å finne ut det liksom? Om det er sandstrand? På hotellet vi ser på, står det at det er badestrand.
Ajam Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Gjorde det på hotellet vi bodde på også. Men når vi kom dit, hadde de bygd en sandstrand på en klippe, med en stige ut i vannet. Ikke akkurat barnevennlig. Men hør med reiseselskapet dere skal reise med. De har sikkert peiling. Det er så morrsomt å bade der, det svømmer akvarium fisk rundt deg, og spiser brød fra hånden..
Bellen^2 Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg har vært i Sharm tre ganger, men på dykkeferie uten barn. Min erfaring er at hotellområdene er veldig bra, men sørg for å ha med deg magemedesin. Det er en helt annen bakterieflora! Våtservietter er kjekt å ha med i sekken:)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Var der i april 2005.. Kjempe fint sted.. Hyggelige mennesker, fine strender, mange muligheter med turer, båt tur, firehjulstrekker i ørkenen, ri på kamel og alt mulig spennende.. Jeg har sett mange barn der og ser ut som det skal gå med barn der da.. Jeg hadde ikke barn da.. Men hadde reist dit når jeg skal til syden.. Liker meg der veldig godt.. Dere er HELDIGGRIIIIS!!!!!! God tur til Sharm El Sheikh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå