Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Stemmer den teorien tro? At jentebarn gjør mor kvalm og "stjeler mors skjønnhet"? Hva med dere som har vært gravide og kvalme, hva fikk dere? I min jentegjeng ser det iallefall ut til at vi som har født gutter har hatt de letteste svangerskapene med minimal kvalme. Selv hadde jeg ikke en kvalm time forrige gang, fikk gutt. Ikke tegn til kvalme ennå, men er bare i uke 7 så skal vel ikke være for sikker da...
go*mamma*n Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 var kvalm og kastet opp i seks måneder- ut kom en liten prins!!!!
Silkemage Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Venninna mi var drit dårlig halve svangerskapet, kasta opp hele tiden. Hun fikk en gutt. Men hun var likedan når hun fikk jente og da. Så jeg tror ikke det har noen betydning for kjønnet.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg var ikke kvalm i forge svangerskap og ut kom en jente.'Veninna mi var kval og kasta masse opp, men hun fikk en gutt.
Solum Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 jeg har vært kvalm og fått to gutter.... så alle de der tegnene er bare tull... jeg har og hatt det vi kaller typisk jentemage begge ganger..... men så har jeg hørt at typisk jente/guttemage forandrer seg etter hvor man er i landet, så jeg tror ikke mye på det der nei....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Kjøper jeg ikke et sekund. Jeg kastet opp fra uke 7 til 17 sist gang, og fikk en gutt hvertfall. Har ikke fått noen jente enda da... men er mindre kvalm denne gangen så vi får se.
nick_331559 Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Jeg har tre gutter og en jente-var utrulig uvel med jenta ,kvalm spydde i fire mnd,fett hår ,kvisete følte meg aldri ren ,sure oppstøt, trøtt ,kald,ekkel smak i munnen (hvitt belegg på tungen)-med gutta var jeg kvalm og spydde litt men følte meg "gravid" var ellers fin form.
jente,jente, ? Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt, og var ikke kvalm en dag.. Og det ble jente.. Denne gang har jeg vært masse kvalm.. Blir spennende å se hva det blir nå..
Tinish Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Var ikke kvalm i det hele tatt forrige gang og ut kom en liten prinsesse! Nå er jeg skikkelig kvalm, og føler meg totalt uttafor, så lurer på hva det er denne gangen.
Bebis08 Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Nei det er ikke noe godt tegn, var veldig veldig kvalm med min første gutt. Spydde mange ganger om dagen og det var forferdelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå