Gå til innhold

Tips mot kynnere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler iallefall at det løsner litt hvis jeg legger handa over, slik at det blir varmt der kynneren er, maserer gjerne litt lett over og.. og så er det vel egentlig bare å puste dypt og skifte stilling hvis det blir for ille. de skal jo være der, så vi får vel bare komme oss gjennom det!

Hei...

Kynnere er bare fint å få selvom dem kan være vonde til tider..

Kynnere forbreder livmoren på en fødsel, den trenere seg opp rett og slett.. Har du mye kynnere i ett svangerskap kan fødselen gå lettere..

I mitt andre svangerskap hadde jeg mye kynnere, og 3 uker før fødsel hadde jeg en undersøkelse og da viste det seg at jeg hadde faktisk en åpning på 2 cm.. Noe som jeg syns var kjempflott for da hadde jeg 2cm med mindre med veer..

Så vær glad for at du har mye kynnere.:)

Har selv en god del kynnere..:)

Kjennes ut som om magen blir til en MEGET fullpumpet basketball. Stram og knallhard!!! Ikke så vondt, men ganske ubehagelig til tider. Jeg får det når jeg setter meg ned, tar skoene på, tar noen kjappe skritt(på kvelden). Jeg hørte at hvis man er plaget med det så ska man la være å stryke/"kose" så mye på magen siden det stimulerer blodsirkulasjonen og det fremprovoserer kynnere.

Mvh Linda

Annonse

Jeg får mest kynnere når jeg stresser med noe. Har merket masse denne uka etter at jeg begynte å jobbe 100% igjen.. Mitt beste råd må derfor være avslapning. Et bad, en god bok, en varm kopp te - alt som kan få deg til å slappe av :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...