Gå til innhold

Noen som har gode kjerringråd mot leamus/lemus??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars sambo har hatt konstant lemus på høyre i over 3 uker nå :-s

Har prøvd å google litt om kjerringråd for dette, men finner bare noe om fiskemel...

Har dere noen råd??

Ganske tragikomisk hele greia egentli... Vesla vår er plaget med astmaen sin nå + at hun holder på å få nye tenner... jeg har 4cm åpning og maserier og "falske rier", mens sambo går rundt med nervøse rykninger på øye!!

Skrevet

Det skal hvistnok hjelpe om noen stirrer på stedet leamusen er. Vet ikke om dette gjelder kronisk leamus da men..hehe.. verdt et forsøk ;-)

Skrevet

Kalsium-tilskudd hjelper, da det kan komme av mangel. Kjøp noen med litt "kraft" i på apoteket og sett mannen på kur. Har hjulpet flere jeg har gitt rådet til.

Skrevet

Korrigerer meg selv her. Det KAN hjelpe- jeg kan jo ikke si at det hjelper alle...

Skrevet

Jeg hadde det samme i sommer, i det ene øyet, og spurte legen min da jeg var på svangerskapskontroll, hun sa at det kommer av stress, så det som hjelper er rett og slett å roe ned! Slappe av og ikke stresse (sååå lett å si da...). Lykke til!

Skrevet

Hmmm tror IKKE det kommer av stress for jeg har hatt det til og fra i ei god uke på ene øyelokk og jeg stresser IKKE....

Skrevet

takk for råd jenter =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...