Crazyyyyyyyy:) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Hei! Jeg er bare på besøk her inne. Lurer veldig på hva som er mest følsomt for Hcg(tror det var det det het), legetest eller hjemmetest???? Da jeg var gravid sist ble det kryss på hjemmetesten nesten før jeg var ferdig og tisse, men hos legen 2 uker etter sa ho den var svakt positiv...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Tror de bruker de samme testene noen steder som du kan gjøre hjemme. Er ikke sikker. Men mitt legekontor anbefalte meg å ta test hjemme, fordi det var like sikkert som hos dem. Har hørt om at noen har testa positivt hjemme, for så å teste negativt eller svakt pos hos legen. Vet ikke hvorfor dette skjer. Men de testene hjemme er jo 99% sikker når du tar dem IKM dagen.
Erisa* Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Tror det er avhengig av hvilke tester de har hos legen, men ofte er de faktisk mer sensitive de du kjøper på apoteket. Så det er ikke noe stort poeng i å gå til legen for å teste, i alle fall.
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 okay! Dvs at jeg ikke kan stole 100% på at jeg ikke er gravid da siden jeg var på legekontoret og testa for 4 dager siden.... Har fortsatt ikke fått mens, men har murringer.... men det har kommet 2 dråper blod til sammen..... for 1 uke siden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå