Gå til innhold

April: Da jeg kom inn i stad satt Lille alene i stua med en stor potetgullpose og så på nyheter.....

Anbefalte innlegg

2 år.

"Alene" hjemme

Så på nyheter

Vanvittig mengde digg på en tirsdag.

Foeldrene burde kanskje meldes til barnevernet?

For en situasjon vi endte i i dag....

Vi skalle ha noen potensielle kjøpere som skulle se på bilen vi skal selge i dag. De skulle komme 17.30. Derfor gikk vi ut alle sammen ca 17.00. for å rusle litt ute før de kom. Så sa gubben....."jeg er litt rar i magen".....2 min senere " Jeg er veldig rar i magen, vi må gå hjem". Det siste stykket hjem måtte vi nesten løpe. Kom akkurat inn døra da gubben begynte å spy/drite da det ringte på døra og bilkjøperne var her :-/. What to do? Joda. Far var jo mildt sagt indisponert der han holdt på på badet og ikke visste i hvilken ende han skulle plassere bøtta eller doen, mens han lagde svært lett gjennkjennelige lyder... Mor måtte da vikariere som bil selger......og LIlle kunne ikke være med da vi skulle prøvekjøre og det ikke lenger er sete til han i bilen. Han hyyylte og ville være med. Hvem kunne passe han? Jo Tv'n. Var jo snart barnetv på NRK.....og døvenyheter kan umulig være farlig. han digger nemlig det. Hvordan få han til å holde seg der? Jo "lørdagsgodt"

Var en smule stresset og ga han likegodt en sånn maxippose med digg...*kremt*....

Så da jeg kom hjem en drøy time senere satt altså 2 åringen alene, langt nede i en chipspose og fulgte nøye med på nyhetene...

Ikke akkurat sånn vi hadde tenkt det :-/

Fortsetter under...

Hehe, nå fikk jeg meg en god latter. Kan tenke meg at det var super kosestund :-)

Amanda er begynt å finne frem i skapene selv - bare å dra kjøkkenstolen bort til skapene og så er det opp på kjøkkenbenken, all godis er plassert høyt opp, men hun prøver seg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...