Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Er det mulig å ha vært 14 dager mer på vei enn hva man har trodd hele tiden mens man har gått gravid? Vært på mange UL å alle har vist den samme termin pluss/minus 4 dager.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 hehe tror d er en ivrig diskusjon for tiden...lurer faktisk på d samme selv;o) har hørt at de kan bomme med 14 dager ja, men at d er sjelden, spes hvis man har tat tidlige ul-er, de er visst de mest korrekte i forhold til å finne ut unnfagelsesdag, og de stemmer videre med den kontroll--ul-en i uke 17-18-19 ...hvis du skjønner hva jeg mente nå, d ble litt kronglete skrevet ;o)
3barnsmor? Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Har ikke tatt tidligere ul. Tok den ordinære, så en 3dul å så et par pga blødninger og etc etc i svangerskapet. Barnet er nå født, å jeg er skikkelig i tvil. Må ta DNA test for å være sikker tenker jeg.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 men har du hatt flere partnere å ikke hatt mens imellom, så er d nok et sjansespill ja...bør ta dna test når barnet er født... men -tidlige ul-er skal være ganske nøyaktige ja...pluss minus 3 dager, har jeg fått beskjed om...=)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 ja, sjansespill har det klart vært. Men ikke alltid man tenker så lang i heten. Men 14 dager burde da være mulig å se??? Når du tar UL mange ganger??????? Ja ja, DNA test er vel eneste måten å finne ut av det på istedenfor å gå rundt å spekulere.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 jeg har basert meg på at de ikke bommer da... men jeg blei flytta 6 dager frem (i min "favør") på den ul-en i uke 18 da.. etter d slappa jeg liitt mere av... ja håper virkelig at 14 dager er mulig å se...har to gynekologer jeg har gått hos, å han ene sier at d er umulig å bomme så mye, at d ikke går an.. han andre har erfaring fra prøverør å sånn, å han sa at en gang så "inseminerte" han to damer på samme dag, og det ene fosteret begynte ikke å vokse før 12 dager senere, mens d andre begynte å vokse fra dag 1 lissom... hvorfor, d ante han ikke, å han visste heller ikke om dette kunne være mlig ved "normal" befruktning... der er vel altså ting å tang dem ikke har svar på dem heller...;o) men utifra d dem har fortalt meg, så skal d være gaaaaanske sikkert med tidlig ul ja... hvor langt er du på vei?? =)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Jeg er ikke svanger lenger, jeg har fått barnet mitt. Men er usikker pga mange ting. Når jeg tenker tilbake så vet jeg at jeg synst det var merkelig at puppa mine ble større bare en uke etter at jeg ble befrukta men det er jo fullt mulig har jeg hørt så ja ja. Jeg var trøtt og sliten før jeg ble befrukta men ikke noe jeg har tenkt over.Barnet,vel dessverre de er ganske like hverandre dem det er snakk om å det ligner på begge to. Når h*n ble født så kom h*n veldig veldig nære termin 1 dag over, å ifølge termin så er det han jeg alltid har trodd. Men babyen hadde veldig lange negler og sånn "overtidshud", både lege og helsesøster har sagt at ja det er typisk for et barn som har godt over tiden.....så ja jeg vet faktisk ikke. Men det eneste rette mot oss alle 4 er vel å ta en DNA test.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 hmm... ja nei d er jo umulig for meg å si...ikke er jeg lege heller...;o) vet bare at hvis du hadde sex med dem med få dager imellom, er sjansespillet større lissom, enn hvis d er uker imellom ... venninna mi fikk beskjed om at dem ikke bomma med mer enn 3 dager +/- når flere tidlige ul-er stemte mot hverandre og at dem igjen stemte litt imot den i uke 18... d var en overlege som sa. til henne... de bomma ikke med henne da. hun fikk tidlig på sommern nå. men har å hørt at d er 14 dager i +/- på alle ul-er... såå...kommer vel an på hvem man skal tro på... du får ta en dna test =)) d er vel d greieste uanz.. hmm er vel litt rart at babyen din skulle være så langt over tiden lissom ???
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Jeg tok DNA-test hos GENA! Veldig raskt svar!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Altså, leger KAN bomme! Men sjansene for at de gjør det er liten når man drar på tidlige ultralyder, og får samme termindato/ukesvar på alle! De bommer ikke på alle sammen. Er det få dager mellom hver gang man har hatt sex, så selvfølgelig kan man ikke være sikker! Men er det snakk om uker er det SJELDEN de bommer altså. Dette har jeg blitt fortalt av lege å jordmor flere ganger å velger å forholde meg til det:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 ja egentlig så høres det rart ut, så kanskje jeg bare skal gå for at det er han jeg har trudd hele tiden
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 ja, ikke sant?? tror d er d beste )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå