LRMG Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Rapetriks mottas med takk. Bruker en evighet på å få lillegutt til å sovne etter amming kveld/natt fordi han gjerne kan la en rap vente på seg en halvtimes tid. Og i mellomtiden er det ikke fred å få... Tror i allefall det er derfor han er så urolig om natta etter amming... hvor lenge kan man egentlig vente på rapen? Både han og jeg blir utålmodige av dette!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Huff, stakkars deg... Hos oss var d faktisk pappan som fikset rapinga best, mer solid kasse å lene seg på der tenker jeg... Syns ofte hun rapet etter å ha blitt løftet opp/flyttet fra meg til han, evnt i senga. Eller sitter oppreist på fanget mitt... Eller noen ganger har jeg måttet legge henne ned, også ta henne opp etter litt orming, og da har som regel rapen kommet som et skudd Men slitsomt ja... Om han ligger på siden da? Kanskje d er bedre? Stina sover faktisk på magen (ja jeg VET d ikke er anbefalt, men hun MÅ jo sove... :/ ), fordi ho roet seg aldri på rygg... Ingen av mine unger har gjort d desverre... Da hender d også at hun raper selv, etter jeg har lagt henne. Er nok lettere å få opp luft på mage enn på rygg vil jeg tro...
@nne p@ l@nne Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 For oss hjelper det noen ganger og legge han ned litt for så å ta han opp igjen og spasere noen runder på gulvet.
LRMG Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Ja det ligner jo stygt på det vi driver med. Legger litt ned, tar litt opp, noen runder på gulvet. Greit no k på dagen, men om natta vil jeg jo helst ikke vekke ham opp helt og for min egen del er det jo også deilkig å kunne synke raskt ned i søvnen igjen. Har forresten funnet ut at det funker brkbart å la ham ligge oppkrøllet på magen oppå brystet mitt. Skal satse stort på grundig raping i natt og se om det hjelper.
Shoosa Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Lille Sky raper best bår hun blir holdt stående på fanget mitt. Har aldri helt fått teken på å legge henne over skulderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå