Gå til innhold

Ok, nå er jeg bekymret igjen...:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden lørdag hatt rosafarget utflod og endel mensmurringer. Var hos legen i går og ved GU- undersøkelse så han at jeg hadde såre slimhinner og et lite sår på livmortappen og at det antakelig var der blodet kom ifra. Men for sikkerhetsskyld tok jeg en blodprøve for å måle hcg, skal ta en i morgen også. Hipp hurra, da var jeg glad og jeg og mannen kunne igjen glede oss over at vi nok en gang skal bli foreldre. MEN, i dag har jeg blødd mer enn før og nå er det ikke rosa lenger, men brunt!! Kan det være normalt da??Legen sa jeg kunne blø lit mer i går pga undersøkelsen og han tok en celleprøve siden jeg først var på GU, men blødde ikke noe særlig mer i går, men i dag derimot.. I tillegg har jeg ikke så mange symptomer enda, men det er vel gjerne litt tidlig enda, er bare 5+3. Fant hvertfall ut i dag at jeg egentlig "hater" å være gravid, alt for mye å bekymre seg for!!! Noen som har noen beroligende ord??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære kaptein sabeltann, når disse bekymringsfulle ukene er over så blir det fint å være gravid.... jeg tror det er vanslig å blø etter en celleprøve.... uff jeg vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg jeg, men jeg vil gjerne si at det går så fint så fint!jeg tror du skal ta det han sier for god fisk, og det er at du kunne blø etter den prøven selvom du tok den i går! legg deg i sofaen og se på resten av skal vi danse, så ringer du legen din i morgen tidlig. Alt er nok i skjønneste orden - vi velger å tro det, sant vel?

klem fra

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg sånn :) Du blør nok brunt i dag fordi blødningen oppstod i går under undersøkelsen og har blitt gammelt til i dag når det kom ut. Det skjedde med meg når jeg var på GU 6+1. Gynekologen sa det var helt normalt. Vanskelig å ikke bekymre seg når man er gravid, men vi må bare prøve. Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Såvidt jeg vet så er begynner alle slimhinner og alt i det området veldig lett å blø, slik legen sa til deg. At det er brunt i dag kan komme av at at legen 'rota litt rundt' der oppe, og jeg tror heller det er friskt blod man skal bekymre seg for. Du burde i hvertfall ikke begynne å bekymre deg for å miste ennå, for ingenting tyder på det, mener jeg da. Dessverre er det skummelt å være gravid. Skummelt og fint samtidig.

Jeg håper du snart får vite at alt er bra med deg og spiren din!

Klem fra

Skrevet

Takk for svar jenter!! På torsdag skal jeg få svar på hcg blodprøvene, så hvis de er fine så kan jeg slappe av! Har opplevd en MA før og det var ikke noe kjekt og da kom der brunt blod, derfor litt bekymra. Men jeg har også opplevd å få 2 friske, flotte gutter, så satser på dette går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...