Vårstråle2008 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Luksusproblem,men : Jeg har enda ikke vært kvalm eller kastet opp i graviditeten.Men er derimot vanvittig sykt trøtt hele tiden.Har vært sånn siden jeg startet hormonbehandling til prøverørsforsøk(ICSI med tesa/pesa)...Noen andre som ikke er kvalme?Jeg er nesten litt bekymret for at kvalmen ikke har kommet...flere?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 I mitt forige sv.skap var jeg også bare sinnsykt trøtt-ikke kvalm i det hele tatt:-)) Er nå i uke 5+6 og kjenner ingen kvalme ennå-bare trøtt:-)) Vær glad hvis du bare er trøtt:-))
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Her er en til som enda ikke har vært kvalm Var trøtt frem til uke 9. Er nå 10+2. Men skjønner hva du mener om å være bekymret fordi kvalmen ikke er kommet. Leser jo at det blant annet er mindre sjanse for spontanabort dersom man er kvalm og det er jo ikke så hyggelig for oss å lese. Allikvel er det nesten 50% som ikke opplever kvalme i et svangerskap så vi er mange som har det likt. Jeg ble mer beroliget når jeg hørte at mamma, tante og svigermor aldri var kvalme under sine tilsammen 10 svangerskap. Så jeg satser på at det er arvelig Lykke til
dritgrei hei hei! Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 jeg er bare i uke 6 ... 5+4 eller no, og jeg er ikke kvalm, men fryktelig trøtt og lat.... ha ha ha, nå lurte jeg plutselig på om det egentlig hadde med graviditeten å gjøre ;-) Trøtt og lat har jeg jo alltid vært. :-)
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg er ikke plaget av kvalme ) Er i dag 6+6, så vi håper at jeg slipper unna kvalmen da den ikke har kommet ennå.
Smånetta 14.mai Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg var bare trøtt, ikke kvalm i forrige svangerskap. Nå er jeg 7+0 og er litt kvalm i løpet av dag og trøtt. Det er mer slitsomt enn å være bare trøtt. Tror du kan slappe helt av. Min baby ble i hvert fall født fin og flott etter ca 9 mnd i magen, selv om jeg ikke kastet opp eller var kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå