Gå til innhold

Hvor mange november mammaer er vi, skriv bare hei evt kjønnog noen ord kanskje., gøy å se hvor mange vi er som skal føde i november.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tittentei:-) Jeg har termin 8 November med vårt første barn og venter en hemmelighet:-) Bor på Askøy og skal føde på KK i Bergen.

Jeg er 24 år, bor i Bergen, og har termin 23. november. Jeg venter en liten gutt, og skal mest sannsynlig føde på Storken, Haukeland sykehus...

hei, er en jente/kvinne (hehe) på 23 ;)

har termin 26 november og skal føde på fylkesykehuset i haugesund..

lykke til alle sammen ;)

*november 26*

Annonse

Hei. Venter mest sansynlig ei lita pie den 18. november. Skal føde i Hammerfest! Glede meg veldig!! :) Lykke til, alle sammen!

Vi har termin 05.11.07. og venter en sønn. Har en sønn som blir 22 mnder i de dager. Vi bor utenfor Stavanger og skal etter planen føde på SUS (Stavanger universitets sykehus), Fødeloftet!

Hei. Hadde fòrst UL termin 15.11, men naa har han visst vokst litt lite saa jeg har ny termin 25.11....Er utaalmodig... Skal fòde i Lucca, Italia.

Hm... Har vist glemt å skrive meg opp her jeg.

25 år go førstegangsfødende. Venter en liten gutt den 6. november og skal føde på UNN, Tromsø.

Bor ca en time utenfor byen.

Halloys=) venter min første, Ul termin 11 november, og vi venter ei lita prinsesse som skal se dagens lys på SØF (fredrikstad sykehus) hvis alt går etter planen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...