Gå til innhold

JEG TAKLER IKKE SAMBO :S Huff å huff..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter at jeg ble gravid (er 8 uker nå) så takler jeg ikke at sambo holder rundt meg, kysser meg.. Alt irriterer meg! Måten han spiser på, går på, hva han sier og hvordan han sier det :(

 

Hvordan kan jeg fikse dette da? Er jeg alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det ikke sånn...enda iallfall ;-) men jeg har hørt at flere har det sånn. så det er ganske vanlig tror jeg! Det kan gå over og...forhåpentligvis kanskje :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene =) Jeg klarar ikke lukta av ham en gang. Forferdelig. Fått han til å slutte med parfyme nå da. Men fremdeles er jeg avholds på nærhet ja. Det går vel over ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.... IKKE FORTVIL! Måten du skal takle dette på er å fortelle ham hvordan du har det. du trenger ikke si at du ikke takler ham akkurat, men du kan si at hormonene i kroppen gjør at du blir irritert av sånn og sånn, og at du syns det er kjipt å være irritert på ham egentlig uten grunn, men sånn er det altså.

 

Hvis du snakker åpent om det med ham, så er det lettere for ham å takle det også... Jeg tror de fleste menn er klar over, og forberedt på at vi gjennomgår store ting både psykisk og fysisk, og at det vil vise seg på forskjelige måter.

 

Du er ikke alene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, er grusomt å ha det slik. Har vært heldig denne gangen og sluppet unna. men har vært gravid to ganger før, og de gangene var det så ille at jeg klarte nesten ikke trynet på gubben. Vurderte skilsmisse og så for meg en tilværelse som alenemor. Var så fortvilt for alle følelsene mine var HELT borte. Men så kom uke 13 ogdet ordnet seg, jeg ville ikke være alenemor allikevel:) Så det er nok hormonene dine som tuller litt, bare vanskelig å skjønne der og da at det bare er midlertidig, men gi det tid. Det er det eneste som nytter:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg kjenner meg så godt igjen..Har det akkurat sånn jeg også..

Det går vel over tenker jeg..

Har lyst til å be han ryke å reise innimellom,for jeg føler meg helt følelsesløs for tiden..

Det er fryktelig å ha det sånn:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...