Gå til innhold

Ånei, hva skjer nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente nettopp at det kom litt utflod i trusa. Gikk på do og den var lyse-lysebrun og jeg tørket meg så kom det en liten mørkebrun klump.. akkurat som gammelt blod. Tørket meg litt til og da kom det litt lyst blod. Vet ikke hvor langt jeg er på vei for har time neste uke til tidlig UL for å sjekke det. Burde jeg dra til legevakten ikveld?

Åh, jeg håper ikke jeg mister =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er ikke jeg lege altså, men jeg tror faktisk ikke du trenger å være redd.... jeg har mistet to ganger, og det har vært veldig veldig vondt, og ganske mye blod... jeg tror det der er helt greit jeg, for det er noe som heter festningsblødning.... har du vondt da?

Skrevet

Nei, jeg har ikke vondt. Men hvor lenge varer de festeblødningene? Jeg har ikke hatt mensen siden 10 og da burde jeg være over 14 uker på vei.. Men legen tror ikke kan være så lite pga han kjente ikke livmora utenpå magen da jeg var på kontroll.

Tror jeg drar på legevakta for å være sikker.

Skrevet

lurt å dra dit! har du ringt på forhånd eller??? kjedelig å sitte å vente om du ikke kommer inn.. hva med føden da? akn du ringe dem? 14 uker er jo liksom litt på vei.....

Skrevet

hadde ringt ganske kjapt jeg hvertfall, så du kan komme inn å se hva som skjer.

Skrevet

åja, kan jeg bar ringe føden heller? Jeg har ikke peiling på sånn der..

Jeg har jo sendt inn papirer til dem, så de har jo papirene mine der.

Jeg tar å ringer dem.

Skrevet

Jeg ville ringt føden jeg :-)

Lykke til!!!!

Skrevet

Hei! Jeg hadde samme greia som deg og ble dritstressa. Ringte legen som sa at hele 50% hadde en el annen blødning i løpet av svangerskapet og at det er helt normalt. Sjekket det likevel med privat UL og da var alt helt topp inni der, et lite bankende hjerte:) Så sjekk hvis du er stresset fordi du har det SÅ mye bedre etterpå! Lykke til, da!

Skrevet

Nå ringte jeg føden og jeg kunne bare komme rett bort og få sjekket det. Det betyr at jeg får første ultralyd idag. Kjører nå snart. Gruer meg veldig. Håper virkelig at alt er bra med babyen. *folde hendene*

Skriver til dere senere og forteller hvordan det går,

Dere aner ikke hvor glad jeg er for støtte og raskt svar jeg fikk av dere. Det skal dere ha enormt stor takk for!

Skrevet

Jeg venter på deg jeg, og krysser fingre for at alt er fint!

klem fra

Skrevet

Se det jenter!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra sykehuset. Jeg var drit nervøs og holdt på å begynne å grine hele tiden. Da legen tok inn den ultralyd "greia" så snudde jeg meg vek og sa "jeg tør ikke se, for jeg er så redd at den ikke lever". Så sier hun "ja men nå må du se fort, for her er det to armer, to bein og et bankende hjerte". Og jeg begynte å hyylgrine!!

Alt så bra ut, både innvendig i skjeden og med babyen. Så hun kunne ikke se hvorfor jeg hadde litt rosa utflod. Måtte vente litt med samleie sa hun. Jeg stråler som ei sol nå. Tenk at babyen min lever.. og at hjertet slo. Den lå der og fektet med både armer og bein og turnet og tok salto i magen. Skikkelig imponerende.

Har aldri før vært så glad for svangerskapet som nå. Legen sa at ifølge str på foster som var 42,8 mm så var jeg 11 uker på vei.

Hilsen ei lykke vordende mor til en turner i magen! :D

Skrevet

HURRA FOR DEG OG LILLE TINGEN DIN!!!!

Så fint at du fikk hjelp, og fikk se lille fine venn!

Nå ble jeg glad!

klem fra

Skrevet

hurra for den lille turneren som holder seg fast! Og så godt å høre at du ble godt tatt vare på av helsevesenet. Godt eksempel, godt å lese--

Skrevet

Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!! Nå ble jeg helt helt satt ut av all spenningen! Så utrolig fint at alt var så bra! Nå kan du kose deg og vite at spiren vokser og har det superbra der inne!

Stor klem,

Skrevet

Åh, så koselig å høre!!!! Litt lettrørt for tiden, ser for meg den lille turneren, og blir blank i øya! Gratulerer som vordende mamma!!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Griner selv her jeg sitter når jeg leser hva dere skriver. Vi er heldige og priviligert som får oppleve å bære på et annet liv. Det er et mirakel rett og slett.

Skrevet

ååå så bra! har sittetn her å ventet på svar fra deg nå:o) så heldig du er som har fått vært på UL:o) kose deg videre å lykketil:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...