Gå til innhold

April: Noen som vil være med på en hmmlig venn runde? evt. en hemmlig hobbyvenn runde?

Tre små & mammaen

Anbefalte innlegg

Hadde ikke det vært koselig med en liten hemmlig venn runde ? Nå når det er blitt litt futt her i klubben vår igjen:-)

Kom igjen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig at det er blitt 4 allerede:-) Noen flere som blir med?

Så til spørsmålet om hvor mye synes dere "hemmelig venn pakken skal koste? 100? eller kanskje 150? + porto?

Kom med forslag:-)

Skal vi ha et tema for denne runden eller skal vi ha en litt åpen runde, der hver enkelt deltager kan skrive litt om seg selv og komme med hint/ ønsker hva en blir glad for?

Kom med innspill jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hobby runde hadde vært morsomt. Ca 150 kr ink. porto. alle somvill være med skriver noen linjer om hvilken hobby de driver med og hva de savner i sammlingen sin.

Det var slik jeg hadde sett det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det greit. Vi kan ha påmeldingfrist t.o.m 1 oktober. Men om det er noen som ikke har hobby og ønsker å være med så er det fullt mulig å være med for det. Da skriver du bare i presentasjonen hva du ønsker deg. Feks til barnet o.l

kom igjen folkens så blir vi flere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir med, men siden jeg ikke er flink til verken det ene eller det andre innen håndarbeid, tror jeg gaven bør være til mini;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imorgen er siste dag for påmelding til hemmlig venn:-) Det er bare å melde seg på, så kan du velge om du vil ha en hemmlig hobbyvenn pakke eller en vanlig hemmeligvenn pakke (eks til deg eller til barnet)

Hipp hipp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta på meg det ansvaret siden jeg startet tråden. Så slipper noen andre å gjøre det. Jeg kan sende ut pm til alle de som vil være med imorgen kveld. Så når jeg har motatt navn og adresser så deler jeg ut på tirsadagen hemmlig venner. Storegutt skal trekke lapper om hvem som er hvem`s hemmlige venn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få alt over PM om du vil. Og ikke minst dele alt ut over

pm, men da trenger alle en profil slik at det er mulig. Enklere enn dette med mail og styr kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal alle fått pm av meg og da venter jeg bare på adressene så sender utdeler jeg hemmlig venn til alle:-)

Pia har jeg fått adressen fra:-)

Skulle gjort dette igår, men etter å ha sendt pm til pia, så ramla nettet ut. Irriterende !!!!!! men nå er det på¨plass igjen.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...