Tre små & mammaen Skrevet 18. september 2007 #1 Del Skrevet 18. september 2007 Hadde ikke det vært koselig med en liten hemmlig venn runde ? Nå når det er blitt litt futt her i klubben vår igjen:-) Kom igjen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 20. september 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 20. september 2007 Ingen som vil være med på en hemmlig venn runde? er jo masse folk her inne om dagen jo ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 20. september 2007 #3 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg kan godt -men blir jo ikke så hemmelig med bare oss to da.. *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camham Skrevet 20. september 2007 #4 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg vil gjerne være med på en hemmelig venn runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 21. september 2007 #5 Del Skrevet 21. september 2007 nå som jeg endelig har flyttet hjem til Norge igjen kan jeg gjerne være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 21. september 2007 Så artig at det er blitt 4 allerede:-) Noen flere som blir med? Så til spørsmålet om hvor mye synes dere "hemmelig venn pakken skal koste? 100? eller kanskje 150? + porto? Kom med forslag:-) Skal vi ha et tema for denne runden eller skal vi ha en litt åpen runde, der hver enkelt deltager kan skrive litt om seg selv og komme med hint/ ønsker hva en blir glad for? Kom med innspill jenter:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 22. september 2007 #7 Del Skrevet 22. september 2007 Hobby runde hadde vært morsomt. Ca 150 kr ink. porto. alle somvill være med skriver noen linjer om hvilken hobby de driver med og hva de savner i sammlingen sin. Det var slik jeg hadde sett det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 22. september 2007 #8 Del Skrevet 22. september 2007 enig. Skal vi ha påmeldingsfrist innen 1 oktober kanskje? Så flere kan få meldt seg på? Og så sender vi medio oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 22. september 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 22. september 2007 Da er det greit. Vi kan ha påmeldingfrist t.o.m 1 oktober. Men om det er noen som ikke har hobby og ønsker å være med så er det fullt mulig å være med for det. Da skriver du bare i presentasjonen hva du ønsker deg. Feks til barnet o.l kom igjen folkens så blir vi flere:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. september 2007 #10 Del Skrevet 24. september 2007 Hmmm jo eg blir med eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. september 2007 #11 Del Skrevet 25. september 2007 dytter opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor1 Skrevet 26. september 2007 #12 Del Skrevet 26. september 2007 hiver meg på denne, jeg og. Koselig det:-) (hehe, det ble nesten suremann, for jeg trykket feil- godt jeg oppdaget det.hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 28. september 2007 #13 Del Skrevet 28. september 2007 Vi blir med, men siden jeg ikke er flink til verken det ene eller det andre innen håndarbeid, tror jeg gaven bør være til mini;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 29. september 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 29. september 2007 Flere som vil være med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 30. september 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 30. september 2007 Imorgen er siste dag for påmelding til hemmlig venn:-) Det er bare å melde seg på, så kan du velge om du vil ha en hemmlig hobbyvenn pakke eller en vanlig hemmeligvenn pakke (eks til deg eller til barnet) Hipp hipp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 30. september 2007 #16 Del Skrevet 30. september 2007 hmm.. hvem skal samle adresser og fordele venner da? Mange nye adresser, og lineberta har jeg ikke sett på lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 30. september 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg kan ta på meg det ansvaret siden jeg startet tråden. Så slipper noen andre å gjøre det. Jeg kan sende ut pm til alle de som vil være med imorgen kveld. Så når jeg har motatt navn og adresser så deler jeg ut på tirsadagen hemmlig venner. Storegutt skal trekke lapper om hvem som er hvem`s hemmlige venn:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. oktober 2007 #18 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du kan få alt over PM om du vil. Og ikke minst dele alt ut over pm, men da trenger alle en profil slik at det er mulig. Enklere enn dette med mail og styr kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 2. oktober 2007 Da skal alle fått pm av meg og da venter jeg bare på adressene så sender utdeler jeg hemmlig venn til alle:-) Pia har jeg fått adressen fra:-) Skulle gjort dette igår, men etter å ha sendt pm til pia, så ramla nettet ut. Irriterende !!!!!! men nå er det på¨plass igjen.-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå