Gå til innhold

kan ikke fatte det... men VI har klart det selv :)

endelig vår tur i mai :)

Anbefalte innlegg

testet for litt siden og er i fullt sjokk! det kunne ikkje vært bedre :) akkurat fått ny jobb også så nå er vi sikkret økonomisk!

vi har vært gjennom 2 icis forsøk i år 1 endte med sa i uke 6 og det andre i en kjemisk.. og nå er vi gravide på egenhånd?! har alltid likt å greie meg sjøl men dette er jo helt sykt!! klarer ikkje å sitte i ro..

etter flere års prøving er det vår tur? det må gå bra denne gangen.. eg e faktisk 6 uker på vei allerede hvis alt stemmer.. ringt sykehuset med tårer i øynene og skjelven stemme og fortalte nyheten og de ble så glade at de ville tilby oss en ul neste onsdag for å se hvor langt på vei vi er :) haugesund er fantastiske !

Fortsetter under...

tusen takk.. nå er det tredje gang så håper eg får bli denne gangen :)

i tilfelle så er terminen i midten av mai og jeg er 5+6 i dag..

gleder/gruer meg til ultralyd neste uke :) håper alt er bra og at det er noe der inne...

Gratulerer :o)

Dette er bare helt fantastisk!!! Krysser alt for at dere skal lykkes denne gang. Kjempebra at dere får oppfølging også. Vi får en uke senere UL pga høstferien ( jeg vil da være 9+5).

Lykke, lykke til med svangerskapet!!!

Annonse

hei igjen... dagen derpå...

har ikkje gått opp for meg enda..skal bort til legekontoret og ta blodprøve for å få det bekreftet senere idag.. må si eg gruer meg litt tenk hvis kroppen bare spiller meg et puss?!

skiftet nick forresten :) så prøver å tru at det nå skal bli vår tur...

ja livet er herlig :) tok en helt ny vendig nå.. og vi skulle egentlig ha begynt på p pillen denne mnd grunnet nytt forsøk i januar kor eg skulle gå p piller først for å få bedre kvalitet på eggene mine... men i januar er eg jo et godt stykke på vei :) ganske godt med tanke på at vi egentlig hadde termin i desember men vi mistet i april... så må si det er godt å vite at det er noe på vei.. så håper alt går bra og at vi ikkje sitter med tom mage ved jul...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...