Gå til innhold

Mine eggstokker "sier" boooooing boooooooing når jeg går..

Anbefalte innlegg

De er tunge, spesielt den venstre. Scanningen i går viste 5-7 flotte eggfollikler på ca 16 mm. På høyre side har de 4-6 små stått av, og ikke utviklet seg :o( Men det er ok, når de venstre er så fine! jeg produserer ikke mange egg, så dette er "normalt" for meg. Legen regner med uttak på fredag, og jeg gleder meg! Dette er forhåpentlig siste gang :o)

PS! Er det noen som er like langt som meg??

Fortsetter under...

Haha..måtte bare le når jeg leste overskriften din, Snooopi! Ser de for meg der de spretter rundt boooing boooing....hi hi..

5-7 flotte er jo helt supert!! Jeg håper også at dette er siste uttak for deg og at det blir bebbiser av det. Klem

JAAA jeg er fortsatt gravid. såvidt jeg vet da.... hcg var på 66. Jeg syntes det hørtes lite ut, men de sa det var helt fint (prøven ble tatt to uker etter befruktning). Hva tror du?

Jeg skjønner jo fortsatt ikke at dette kan være sant, og skjønner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå. Skal på UL om to uker. Det blir spennende...

Her jeg går er alt over 100 på 14.dagen perfekt, men over 50 så er den god nok! Jeg har lest om de som har født barn etter hcg på bare ca 40 på dag 14.

Jeg selv har hatt hcg på bare 26. Den var kjempelav, men da de fulgte med på utviklingen, og hcg steg som den skulle ble jeg gratulert. Dessverre var det ikke noe foster å se på UL i uke 11...

Men, det jeg vil si er at du er 100 % GRAVID!

Tenk bare på de lykkelige uvitende som "tror" de er gravide, tar en test og den er positiv! De får barn, de! -uten hcg prøver!

*******************GRATULERER****************************

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...