Gå til innhold

lei av å være sterk

Anbefalte innlegg

På rugedag 11 var det ikke håp lenger og jeg blør nå som fult. Denne gangen var vi virkelig optimistiske og var så klare på at nå endelig skulle vi klare det. Men nei da....

Jeg vet at jeg kommer meg og at jeg kommer til å få nytt håp, for så mange ganger før har jeg nådd kjelleren at jeg kan trappa opp igjen.Men jeg er så lei av å være den sterke som alltid klarer å komme meg opp igjen. Man sier at det er i motgang det går oppover, men nå vil jeg søren meg ikke komme noe lenger oppover eller bli noe sterkere!

Nå vil jeg lykkes og leve det "enkle" liv.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10412009-lei-av-%C3%A5-v%C3%A6re-sterk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, jeg skjønner hva du mener og hva dette gjør med deg og din kjære. Jeg vil likevell driste meg til å si stå på:) Jeg er i positiv steam, da jeg ble ruger i dag. Ikke for første gang heller... Vi mistat alle egg under tinings prosessen, og det er ikke sikkert vi går videre om ikke dette lykkes. bittert men sant.

Lykke til til deg, hva enn du velger å gjøre i fremtiden:)

Jeg kan så sanderlig forstå deg! Det er trist og det er tøfft. Det ER lov og ta en slapper og samle krefter! Du kan ikke være superwoman hele tiden!

Ønsker dere lykke til videre, for jeg er sikker på at du er en fighter og kommer sterkere tilbake! - Og selvfølgelig lykkes dere!

Mange klemmer fra

Forstår godt at du er sliten og trist av att det ikke fungerer... jeg hadde det på samme måten i flere år.. klarte rett og slett ikke bli gravid engang.. følte meg skikkelig patetisk i forhold til veninner som poppet den ene etter den andre ut...så jeg gav faen i 6mnd.... reiste på laaaang ferie og koste ræven av meg.

Begynte på ny rundre med pergo og ble gravid i løpet av tre mnd på egen hånd.

Sier ikke att sånn funker det for alle, men tror litt på att kroppen motvirker litt av fruktbarheten ved å gå rundt å sette seg selv unde ett slikt tankekjør og press over lengre tid...

Lykke til videre, tror de fleste av oss her inne får en lykkelig ende til slutt,

Klem

La kropp og sjel få litt hvile...

...og kos dere i noen måneder før dere tar et nytt forsøk. Tror det er viktig å leve litt normalt oppe i all denne prøvingen.

Lykke til videre!!! En dag er det også deres tur :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...