Gå til innhold

Har alle fått større pupper? Ikke jeg, er i uke 8..:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

puppene kommer nok ;-)

 

du skal gå gravid i 32 uker til så de har nok av tid på seg til å ese ut i hytt og pine :-)))

 

 

Jeg gleder meg også til store flotte faste fine pupper, bare så synd det vare så kort!

 

Vi må forte oss å nyte dem når de dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av en puppeopplevelse. Jeg hadde kommet hjem fra sykehuset med nr en, og skulle få besøk av en kompis da babyen var 14 dager gammel.... han ringte på, jeg åpnet døren, og han ble helt stille.... ha haha ha ha.... han bare så på puppene mine og sa: "herre jemini så svære pupper du har"

 

 

ha ha ha ha ha ha ha ha..... de ble ikke så store med nr to, så nå når jeg venter nr tre så forblir de vel på vrengt bukselommestadiet.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra rogaland er du ;-)

 

Kroppen blir fin den, om vi ikke setter oss ned med en gang.... (noe jeg har en tendens til å gjøre) ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare innom her og myser litt fra 3.tri, og så dette ang. pupper.

Jeg er i uke 32 og har ikke skjedd så veldig mye her i gården nei. Hadde gledet meg villt til å briefe med litt større hylleparti, men det lar vente på seg gitt..... Så ikke fortvil om det tar litt tid ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fra Rogaland eg vett du:) hehe..såg du det når eg skreiv "løye"`?hehe..

 

 

Jeg synes gravide damer er kjempe flotte :) men jeg skal prøve å bevege meg endel i svangerskapet tenkte jeg, hjelper på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer litt ann på hvor mye man reagerer på hormoner. Jeg fikk store bryst av p-piller, og nå når jeg ble gravid ble de veldig store med en gang. Men brystene blir jo uansett større når man får melk i de etterhvert.. :)

 

Det er faktisk ikke bare bare å ha bryst som er så ømme at det er vondt å ta forsiktig utenpå bhen liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...