Gå til innhold

Hvor mye skal jeg legge i ultralydterminen??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex me to med en ukes mellomrom så jeg har tenkt att uten fostervannsprøve så må jeg bare vente til barnet er født.

Men så ble jeg sendt på tidlig ultralyd i uke 15 og fikk da termin 06/02-08, og det stemmer med min første partner. Men jeg la ikke så mye i det siden jeg har blitt fortalt att det er en ganske stor feilmargin. Men, på den ordinære ultralyden ble terminen den 08.02-08 og stemmer fremdeles bare nr 1.

Skal jeg tørre å gå ut i fra att mysteriet er løst, eller skal jeg fortsette å vente i spenning?:P

Fortsetter under...

d er jo litt sånn at dem ikke kan være helt sikre, spes hvis d er få dager mellom partnere... men viser to ul-er omtrent d samme, må d jo være lov å gå ut i fra d... men å basere seg 200% på d, tror jeg kanskje ikke er så lurt... du kan jo regne med at nr 1 er faren, emn fortsatt være klar over at dem kan ha bomma... sa ikke legen din eller gynekologen din noe om dette da du tok ul? spør dem om d, hva som er mest sannsynlig utifra menssyklusen din å alt... :o)

du får jo ta en dna test når barnet er født da, å inntil da kan du jo basere deg på at nr 1 er bf, siden alt tyder på d nå....

:o)

dette hjalp vel ikke så mye, men d er vel bedre å prøve "å si d som d er" ...

er selv i samme sit, men med litt lengre mellom "kandidatene"... jeg prøver å stole på resultatet, men jeg vet at dem kan bomme å, selv om d kanskje ikke er så veldig sannsynlig...=)

vi er vertfall flere i samme båt =)

håper alt går bra med deg vertfall !! :o) d ordner seg til slutt ;o)

klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...