jente19 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Var jeg som skrev "da var det bestemt"-innlegget.. vi hadde begynt å se på babyting, planlegge navn, kjøpt bøker og så så utrlolig frem til å bli foreldre.. samboeren min hadde skiftet mening 100 % og var bare støttende og positiv.. jeg så i øynene han at han gledet seg veldig.. men for en uke siden, 12 uke, mistet vi babyen vår.. klarer nesten ikke snakke sammen om det engang.. er helt forferdelig.. går bare rundt mesteparten av dagen og gråter.. hjelper selvfølgelig med en flott samboer, men er det verste jeg noen gang har opplevd.. tenkte bare jeg skulle si det, i og med jeg fortsatt får svar på mitt andre innlegg:) takk for all støtten jeg fikk. og lykke til til alle andre gravide/prøvende:)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 uff dette var trist å høre:( *sender en klem*
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Nei og nei.. Det var veldig trist å høre! Kan ikke foretille meg hvordan det må være.. Håper dere klarer å prate sammen om det etter hvert, og klarer å støtte hverandre gjennom denne vonde tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå