cecilie15.04 *jente*:) Skrevet 18. september 2007 #1 Del Skrevet 18. september 2007 Ser på noen av trådene her at noen prøver å berolige alle oss nervøse førstegangsfødende som gruer seg til fødselen. Det synes jeg er kjempebra! MEN, det er noen som tydeligvis lar seg hisse opp noe så inni hampen av det. Bare man forteller sin fødselshistorie, og at det var en fin opplevelse, så får enkelte en skikkelig skyllebøtte etterpå.. Det er alltid noen som har hatt en mareritt-fødsel som blir provusert over at noen ikke har hatt det like fælt. Hvorfor det? Må man ha hatt en forferdelig fødsel for å få lov å skrive her? Bare lurer.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10411243-illsinte-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Del Skrevet 18. september 2007 Nå er det slik en gang at solskinnshistorier ikke er helt akseptert her i verden... Media er fullspekket av nyheter om div ting, men er de gode nyheter? Svärt sjelden, så folk med traumatiske opplevelser föler vel at de har större rett til å fortelle sin historie enn andre. De har lärt av resten av verden. Men jeg vil si meg enig med deg i at det ikke föles helt riktig. Jeg venter også mitt förste barn, om 8 uker. Og födselen närmer seg med stormskritt. Jeg har nerver for det, men pröver å ta det med ro. Uansett hva noen har opplevd för så kommer min og din födsel til å väre unike og ikke like noen andres. Som jeg har skrevet för på denne siden, så vet alle som skal föde at det ikke er som å slippe en fjert. Det finnes mange ting som kan bli si og så, men hjelper det å väre helt på tuppa fordi at man har hört alt det vonde som kan skje? Nei, jeg tror ikke det. Det finnes flinke folk på sykehusene, og jeg legger min lit til dem. Jeg skal gjöre min del av jobben, kjäresten min sin og sykehus-personalet sin. Ingen i min närmeste omkrets har hatt en grusom födsel... Ikke at det betyr at jeg slipper det, men jeg setter meg ikke bak rattet på bilen min med innstillingen at jeg kommer til å kräsje! Ok, bil har jeg kjört mange ggr, men allikevel. Har man en god innstilling fra begynnelsen, så tror jeg at man takler ting på en bedre måte. Kanskje at jeg svarer på dette innlegget for å roe mine nerver, men hva gjör det..? Hvis det kan styrke selvtilliten min så gjör jeg det så gjerne. Flott at andre tenker som meg. Vi er modige, vi er flinke og vi er vakre!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10411243-illsinte-svar/#findComment-10413080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå