Gå til innhold

Tips til litt spesielle jentenavn?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvilket kjønn det blir, men har flere guttenavn jeg liker. Er verre med jentenavn. Syns de fleste blir så veldig "søte". Har lyst på et litt spesielt navn, som ikke er så veldig søtt. Har tenkt på Iris og Indra, men samboer er ikke enig. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10410950-tips-til-litt-spesielle-jentenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror jeg får ei jente og er også int i litt spesielle navn..men ikke mannen så klart : ) Jeg syns Frøya, Sanne, Sine, Mina, Rine, Nanna, Mone, Ingelin, Karita...vet ikke hva du syns om disse. Men jeg liker de veldig godt : )

Vi venter en gutt. Jeg kan derfor gi deg "jentelisten" min. Det er flott at du tenker på å gi barnet ditt et litt spesielt navn. Jeg synes dessverre at de fleste velger et navn som alle andre har (Har egentlig gått i den fellen selv med mine to eldste barn, men pytt, pytt...)

Her er navnene:

Salma, Lydia, Adina, Alida, Amelia, Christiane, Lara, Sina, Iris, Irina, Kathinka, Mali og Selin.

Annonse

Annonse

kommer ann på hva dere liker, vår første var vel nesten 3 månder før hun fikk navn, nr 2 når vi såg henne og nr 3 lenge før han var fødd.

Det ble Sara-Celin, Vilde( som jeg ville ha til -Vilde Kristin men ble bare vilde) får jeg flere jenter har jeg Elisia, Esterella, Olivia , Ramona, Ronja og Lusi som favoritter, men bytter fort, også når en ser barnet blir navnet ett helt annet kansje. Iris syntes jeg også er fint.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...