mamma&urokråka Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg vet ikke hvilket kjønn det blir, men har flere guttenavn jeg liker. Er verre med jentenavn. Syns de fleste blir så veldig "søte". Har lyst på et litt spesielt navn, som ikke er så veldig søtt. Har tenkt på Iris og Indra, men samboer er ikke enig. Noen som har tips?
liten_spire_nr3 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 jeg tror jeg får ei jente og er også int i litt spesielle navn..men ikke mannen så klart : ) Jeg syns Frøya, Sanne, Sine, Mina, Rine, Nanna, Mone, Ingelin, Karita...vet ikke hva du syns om disse. Men jeg liker de veldig godt : )
Rebekka og tre vidundere Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Vi venter en gutt. Jeg kan derfor gi deg "jentelisten" min. Det er flott at du tenker på å gi barnet ditt et litt spesielt navn. Jeg synes dessverre at de fleste velger et navn som alle andre har (Har egentlig gått i den fellen selv med mine to eldste barn, men pytt, pytt...) Her er navnene: Salma, Lydia, Adina, Alida, Amelia, Christiane, Lara, Sina, Iris, Irina, Kathinka, Mali og Selin.
william har kommet =) Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 althea syns jeg er veldig fint
Enda en på vei Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes Tiril er et veldig fint jentenavn...
Gjest Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 min datter skal hete Ariella Alexandrea liker også disse navnene *ylva *synne *alva *bertine
ulvhild Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 Alfhild Klara Torun De er annerledes og velidg fine! men selvfølgelig.. bare hvis du er en som tør å være annerledes:-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 Noen som fikk jente for ikke lenge siden har gitt henne navnet Erle. Det er et vakkert navn syns jeg. Kunne ikke kommet på noe sånt selv...hehe..
Maho31 Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Hei. Kjenner ei lita jente som heter Lilja. Syntes det er veldig fint.
-Helena- Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 Hvis det ikke må være helnorsk, så synes jeg Anastasia er et fint navn
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 ovidia, får ikke bruke det av samboer...men synes det er så fint.
med baby nr 4 i magen Skrevet 29. september 2007 #15 Skrevet 29. september 2007 kommer ann på hva dere liker, vår første var vel nesten 3 månder før hun fikk navn, nr 2 når vi såg henne og nr 3 lenge før han var fødd. Det ble Sara-Celin, Vilde( som jeg ville ha til -Vilde Kristin men ble bare vilde) får jeg flere jenter har jeg Elisia, Esterella, Olivia , Ramona, Ronja og Lusi som favoritter, men bytter fort, også når en ser barnet blir navnet ett helt annet kansje. Iris syntes jeg også er fint. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå