Lilly 79 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Mensenmurringer så det holder, driiitkvalm! Off! Slapp og trøtt, og alt er bare bæsj... Har ikke vært så gåen så tidlig i rugedagene før. Kommer det av at jeg tar mye progestan og progynova?
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg har akkurat skrevet til deg på den andre tråden
Lilly 79 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Snill er du:-) Fatter ikke hvorfor jeg er så gåen, liksom. Hvilke medisiner går du på nå? Jeg tar 6 progynova og 6 progestankapsler daglig. Har ikke reagert så ille på de før.. Vet ikke hva det er med deg jeg, men du klarer å få meg på rett kjøl igjen når jeg er negativ:-) Takk skal du ha! Hvordan er formen din?
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Hei igjen! Jeg tar 3 progynova og 6 progestankapsler om dagen. Vet ikke hva som er vanlig? Jeg startet med 2 progynova, emn fikk øket dosen til 3 noen dager før egginnsetting siden slimhinnen var for tynn. Formen i dag er egentlig ikke noe som helst! Hadde noen stikninger på den ene siden natt til i går og i går på dagen, men i dag har jeg ikke kjent noe. Trøtt har jeg vært siden jeg begynte på medisinene, og det har ikke akkurat blitt bedre, jeg dupper av så snart jeg setter meg på sofaen. Skjønner godt at humøret svinger litt Det "kødder" litt med psyken å ha symptomer som kan bety alt fra mensen til medisiner til baby! Du får be mannen din om litt "pampering", si at i dag må han behandle deg som den dronninga du er, he he! God middag, kaker og en morsom film pleier å hjelpe litt! Jeg heier på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå