Gå til innhold

eg bare absolutt kan ikkje tru det!!!!!! vi har klart det selv :)

Anbefalte innlegg

testet for litt siden og er i fullt sjokk! det kunne ikkje vært bedre :) akkurat fått ny jobb også så nå er vi sikkret økonomisk!

vi har vært gjennom 2 icis forsøk i år 1 endte med sa i uke 6 og det andre i en kjemisk.. og nå er vi gravide på egenhånd?! har alltid likt å greie meg sjøl men dette er jo helt sykt!! klarer ikkje å sitte i ro..

etter flere års prøving er det vår tur? det må gå bra denne gangen.. eg e faktisk 6 uker på vei allerede hvis alt stemmer.. ringt sykehuset med tårer i øynene og skjelven stemme og fortalte nyheten og de ble så glade at de ville tilby oss en ul neste onsdag for å se hvor langt på vei vi er :) haugesund er fantastiske !

Fortsetter under...

å du å du så jilt!!!du må ikke bytte så ofte nick..heheh..klare meste ikkje fylla med deg:)

Men så fantastisk!!dere e så heldige!!

Leste pm din akkurat, fikk ikke sendt tilbake til deg. Kanskje du må sletta ng mellingen??

Eg kan opplysa deg om at me sko begynna på akkurat samme opplegg som deg. Det blir når eg får mensen igjen!

Du må holla meg oppdatert:)

klem

nå har eg sletta meldinger :) så nå kan du sende !

ja det e heilt fantastisk.., men samtidig skummelt.. tenk hvis og tenk om atte osv.. men heldigvis så fant eg det ut idag.. eg skulle til tannlegen imårå og operere ut visdommstennene så nå kan eg ikkje det fikk akkurat gitt beskjed før de stengte...

nei dette var helt utrolig.. er redd for å glede meg for mye i tilfelle det ikkje går greit, men må jo kunne glede oss også ?!

eg skal holde deg oppdatert.. blir spennende med ultralyd neste uke!

men du må også holde meg oppdatert ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...