Gå til innhold

Hvor mange er vi som begynner på pergo i nærmeste fremtid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skalbegynne på pergo så snart tanta kommer, men jeg har gått på 3 kurer før. Jeg ble gravid i sommer, men mistet min spire for et par uker siden. Så nå er det på`n med pergo igjen så snart tanta kommer!! og akupunktur.. Så nå er alt ved det gamle igjen....

Lykke til!

Eg skal begynne på min første pergo kur så snart TR kommer!!Har prøvd i et år no,så ser på det litt som en ny begynnelse.Gleder meg i hvertfall,og regner med resultater.Bli spennendes å høre kordan det går med dere andre på pergo også

Annonse

Hvor ofte har dere samleie i den perioden dere går på pergo? Hvis det er da man har eggløsning, eller er det uka etter.. Spurte om det her inne tidligere, men finner ikke tilbake dit for å se svaret... :/

Eggløsningen kommer vel etter mann er ferdig med pergo. Vi fikk beskjed om å ha sex annenhver dag, fra cd 14, men tror vi starter på dag 10 eller no, for å være sikkert. Og så da skal vi ha sex annenhver dag i alle fall frem til dag 22.

jeg begynner på min andre kur i morgen. etter første kur lå det en eggpose klar og slimhinnen var som den skulle, så jeg fikk pregnyl for å få eggløsning innen 36 timer (dette var på dag 12) Men på dag 26 som tanta:-( lurer på om jeg da kan ha fått el med en gang på dag 12, siden mensen kom 14 dager etter det. vi hadde ikke sex før på dag 13. hm...

satser ihvertfall på bedre resultater denne gangen, og mye oftere sex:-)

Hei!

Jeg går på Pergo nå - siste tablett i morgen, og da er det 2 dager med Menopur-sprøyter før jeg skal inn til Riksen på mandag... Dette er min 5. Pergo-kur. Ble gravid første gangen, men mistet. De finner ingen feil med oss, men denne gangen skal vi også prøve inseminasjon... (uæhhh.....!!!). Krysser alt annet enn beina for at det skal lykkes denne gangen!

LYKKE TIL alle sammen =)

Annonse

Jeg skal og begynne på pergo så snart tanta dukker opp.

Skal kombinere det med metformin siden jeg har noe hormonforstyrrelser.

Pratet med gynekologen i dag og fikk beskjed om at vi ikke skulle ha sex før dag 10 av syklusen. Så skulle vi ha sex annenhver dag fra og med dag 11.Så blir det å ta blodprøver på dag 22-23!

Hvorfor skulle dere ikke ha sex før cd 10?

Fikk beskjed at vi skulle starte på cd 12, men startet på cd 8, for jeg er så redd for å ikke treffe EL, om jeg skulle være så heldig å få det denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...