tone med ny spire :) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Gruer meg litt til UL på fredag. Er 6+5 i dag. Kommer til å være 7+1 på fredag. Gruer meg fordi jeg vil ikke at det skal være noe galt. Vil at det skal være liv....Håper det er det. Men synes det er skummelt. Noen som har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg var også så nervøs før jeg skulle ta innvendig ultralyd. Var absolutt forberedt på det værste!! Men det var bare helt hærlig!!!!! Vi så et bitte lite nurk og hjertet slo som bare det ) Jeg var da 8+2 Men det er jo nå ca 4 uker siden, og jeg er like nervøs nå for at det ikke er liv lenger... skal sjekke hjertelyd hos jordmor om 2 uker.. Ønsker deg lykke til!! og ta med mannen din )
Lynnen Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg hadde UL i dag, og det gikk veldig fint! Jeg var "sikker" på at jeg var i 9. uke; 1. dag i siste mens var rundt den 21. eller 22. juli. Men vips, så fikk jeg vite at jeg var 7 +3! Nøyaktig 1 uke etter jeg trodde. Men jeg vet jo at jeg ikke hadde mensen en hel uke etter jeg hadde den, hvis dere skjønner hva jeg mener... Så rart? Kjempedeilig å se den lille klumpen, forresten.. veldig beroligende å se hjerteslag!
Nivea30 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Alt er nok i skjønneste orden. Vet akkurat hvordan det er , jeg holdt på å begynne å grine av nervøsitet da jeg satt på venterommet rett før jeg skulle inn til ultralyd. Men jammen stod ikke alt bra til. Bare gled deg til du får se lille spiren, det var en helt fantastisk følelse. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå