Gå til innhold

Når, og hvor mye vokser puppene?


Linn-pinn05.04.08*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 11 med mitt første barn. I begynnelsen merket jeg at jeg var gravid først og fremst fordi brystene vokste og ble ømme og vonde. Der har vokst jevnt og trutt etter dette, men nå virker det som om det har jevnet seg litt ut. Jeg lurer på om det er en slags "fasit" for når og hvor mye puppene vokser underveis i graviditeten, eller er alt normalt?

Takknemlig for svar:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var det for meg også... Så stabiliserte de seg litt, innbiller jeg meg, før de "tok av" litt mot slutten igjen - og ble skikkelig svære da jeg begynte ammingen.. Ganske hæli', egentlig... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Hehe, ja, enig med deg i at det er en ganske ok "bivirkning" av å være gravid :-D

Måtte bare spørre da jeg blir litt paranoid av alt snakket om MA og SA her inne, slik at jeg legger jo merke til alt som skjer og lurer på om det er normalt :-S Gleder meg stort til jeg når uke 12....Lykke til du også forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalen skal vist være 200 - 400 gr det kommer ann på hvor mye du har fra før. Jeg går fra en liten B cup til stor C cup. Så vi er forskjellige.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...