☆Lille my* Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Vi har gått over til Nan da jeg ikke lenger orka å pumpe dagen lang! ble helt utslitt! Lillegutt fikk veldig vondt i magen så jeg vurderte å bytte merke! men så fikk jeg tips her om maltekstrakt og ga han litt på tuppen av en tesje i 60ml nan! I dag besja han gjennom bleien og det rant nedover bena hans! Jeg ga han jo så lite! Er redd for t han blir dehydrert jeg nå!! Han er 18 dager! Han ligger fremdeles å tar i uten å få ut lufta stakkar:( det er jo så rart eter alt som kom i bleien nettopp
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Malt brukes om man er hard i magen, ikke luft.. Sliter du med luft i magen, kan han jo få fenikkelte i melken.. Hos oss hjalp det også med babymassasje.
beibiboom Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 sukkervann fungerte veldig bra her! ellers slet vi veldig med nan, bare så det er sagt! nå bruker vi hipp, og hun har avføring en gang til dagen-perfekt! (det skal de visst minimum ha hvis de får mme). lykke til:-)
Sol + spire Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Bland mmen i varmere vann. Da slipper du vondt i magen og luftsmerter. Bland det i ca 50-60 grader. Det hjalp hos oss. :-) Vi bruker også nan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå