Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Får man kjøpt hårfarge som er beregnet til å bruke nedentil?? tenkte da ikke på rosa, men svart;) Hvor for man kjøpt det?
no more babies Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hehe, aner ikke, du får prøve å google! Men er litt skeptisk til masse kjemikalier jeg da, spes når man er gravid...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Hei. unnskyld at jeg spør, men hva skal du med farge til håret der nede?? personlig shaver jeg bort alt.. men ... vi er vel alle forskjellige.. lykke til med å finne fargen foresten:)
Bdancer Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 har ikke hørt om hårfarge som er til å bruke nedentil... vil ikke anbefale å få dette stoffet på huden der nede - da den er veldig sensitiv. Du kan få allergisk reaksjon og utslett, og i tillegg tulle med den naturlige ph-verdien.
dritgrei hei hei! Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 i oslo finnes det jo en egen frisørsalong for det dederste håret... de hadde hårfarge også de.... ; -)))) artig!!! ha ha ha ha ha.... lurer du på om jeg har vært der??? ;-))))
2prinsemamma Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Må bare dytte denne!!!! hehehe Utrolig! *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå