Gå til innhold

til dere som har fått barn i videregående

Smurfinee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.. jeg er 17 år.. Begynte på skolen nå i høst,har termin i januar2008,så går ut i permisjon i juleferien2007.. da blir eg vekke et år og begynner på skolen igjen etter julen 2008, altså i januar 2009..:) Tror ikke det er hardt å begynne igjen, pga den utdanningen jeg skal ha er noe jeg virkelig vil, å er d noe du virkelig vil står du på for det også:-) Håper du fikk noe nytte av dette..

Hilsen meg;-)

Heisann !

Jeg er like gammel som deg. Fikk en liten gutt i mai, å klarte dermed

å fullføre første året mitt. Skal utdanne meg som helsefagarbeider, så

jeg har bare ett år igjen. Dette går jeg på nå! Det vil si at jeg begynte

på skolen som vanlig. Et ganske vanskelig å være vekke fra den lille,

å når en gjerne har hjemme oppgaver syns jeg det er en smule hardt

å kunne konsentrere seg ! Men er deilig å vite at der er kun dette året,

så skal jeg være lærling ( eventuellt fri år ) Grunnen til at jeg begynte

igjen så fort var at jeg ville ikke ha friår får å så gå tilbake på skole

benken igjen, også er det pappaen min som har lillegutt. Om ikke

hadde jeg nok aldri begynt så raskt på ann igjen .. - Vet ikke så mye

om planene dine, eller hva du skal bli eller når du har termin. Men

håper det hjalp litt ;) Alt er mulig .. Klem fra oss 2 <3

Jeg har samme som lille prinsessen 08 .

Ett friår så hoppe på igjen :P

Blir deilig å være hjemme med den lille i ett år .

Tar meg permisjon i ett år på god sammvittighet siden den lille aldri blir liten igjen :P

Men du går ut i permisjon 3 uker før termin, og må holde deg hjemme til uker etter fødselen .

Det lønner seg å gå på skole for da har du krav på 42 uker med fødselstipend uansett om du bare har permisjon i uker etterpå eller ett år :P

Hei=)

Eg begynte på medier og kommunikasjon VG2 i år. Har termin 12. Januar, og ska dermed få permisjon fra og med juleferien:) Eg ska bare ver hjemme i ett halvt år, og d vil sei at eg begynne på skolen igjen etter sommeren. Itte sommeren ska eg begynne VG2 på nytt. For nå har eg fått bekkenløsning og har vert utrolig sliten og trøtt heile svangerskapet frem t nå, så derfor tror eg ikje at eg klare å fullføre dette halve året så veldig bra. Så derfor ser eg på dette halve året som en liten bonus for neste år når eg ska gå omigjen...

Pluss at d e greit at eg fortsette på skolen, så får eg fødselsstipend i tillegg...

Annonse

heia unge jenter ;)..

Grt til dere alle.. Sjøl er æ 19 år å går siste året på vgs.. men tro ikke at æ vil å kunne å fullføre dt men men skal nå går på skole tills termin nærme seg og dt er ca dn 10 april.. er nå 11 uker på vei..

heldivis så har æ er utroli snill å drømme gutten som æ var vart ilag i 2 år å nå i sommern giftet v oss MEN dt var ikke pga at vi fant ut at æ var gravid... :D..

men dt er nå bra at dere tenk positive.. ønske dere lykke til videre me babyn å skole ;)

klem klem

snart mamma til en Lucas eller en Emma <3

fikk jenta mi 2 året på vgs.. fikk i mai- flyttet eksamen frem å rakk den 5 dager før hun kom=)

var hjemme sommeren å begynne på deltid i august samme år.

det var veldi greit- fikk være hjemme sammen med engelen min og være sosial sammen med vennene mine noen timer i uken=)

fordelen var jo at jeg gikk deltid året etter også..så fikk være mye hjemme i 2 år=)

Jeg fikk jenta mi andre året av vidergående midt i februar... jeg tok 10 ukers permisjon, der jeg studerte på egenhånd og tok de prøvene som jeg hadde gått glipp av da jeg begynte igjen, og litt på forhånd. Fullførte det året, og har nå begynt tredje året (almenn). Har snuppa hos dagmamma, og det går igrunn veldig fint. Går godt ann å kombinere synes jeg, selv om jeg godt kunne tenkt meg mer tid med snuppa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...