Gå til innhold

Så langt vi har kommet!

Anbefalte innlegg

Er helt utrolig at vi har kommet så langt allerede. Husker i begynnelsen av 1 trimester, da vi alle gledet oss sånn til magen skulle begynne å vokse, og at tiden bare gikk sakte. De fleste var litt kvalme men var ellers bekymret for at de ikke merket noe til graviditeten:)

Tenk hvor vi er i dag, med store mager, mager som buldrer og bevegere seg, og noen av oss har allerede født!

Er så utrolig spennende dette her, mye som skjer fremover nå og tiden går nok fort tenker jeg. Selv begynner vi på fødselskurs i morgen, jeg kan nesten ikke tro at dette er sant egentlig. Tror ikke det helt har gått opp for meg at vi skal ha baby, selv om jeg jo kjenner han inni der hele tiden.

Føler jeg har vært gravid nesten alltid og husker ikke hvordan det er å ikke være gravid, men må jo si jeg nyter magen også da:) Noen andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10409549-s%C3%A5-langt-vi-har-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja når man ser tilbake på det sånn, så virker det nesten som tiden har gått fort, selv om jeg ikke synes det. Først nå føler jeg ukene flyr av gårde.

Det er kjempespennende og tenk som du sier at noen allerede har født av de som kommer litt for tidlig og det går faktisk bra!!

Jeg synes også det er uvirkelig at vi skal ha en baby, kan ikke forestille meg at vi skal ha med oss noe levende menneske hjem fra sykehuset. Det blir helt sprøtt!

Gleder meg egentlig veldig til å bli kvitt magen jeg nå, hehe, vil ha bebis på utsiden :o)

Tiden har gått fort når man ser tilbake på det. Husker i førsten at jeg synes de som var i uke 18 var kommet såååå langt på vei, og at de var heldige som var så nærme ul osv.

Nå er jeg i min 33. uke, og det er bare noen få uker igjen til jeg skal møte den lille babyen som ligger inne i magen min.

Skal nyte de siste ukene med mage - for det er egentlig utrolig koselig :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...