Gå til innhold

Tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja da har jeg nettopp fått vite det er to stk i magen. Har hatt en forferdelig kvalme og masse smerter i magen. Har nettopp vært på innvendig ultralyd. Både gleder og gruer meg... Er førstegangsfødende :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så spennende =) Skjønner at du både gruer deg og gleder deg! Du må ha masse lykke til, det går helt sikkert kjempebra =)

Skrevet

Idag er det ei uke siden jeg fikk vite at jeg skal ha tvillinger. Jeg har ei på 3 fra før av, og gleda meg veldig til en liten til. Da jeg fikk vite at det var to ble jeg helt ifra meg og bare gråt. Tror reaksjonen min ble så sterk pga oppussing av hus, trøbbel med håndverkere og flytting. Det føles bedre nå. Jeg er også forferdelig kvalm og er sykemeldt.

Er ikke så veldig langt på vei, så jeg håper formen blir bedre!!

Klem fra

Skrevet

Oi 2 stykker =)¨

Gratulere så mye.

Er du langt på vei da?

Skrevet

Hei,

Gratulerer så mye!

Hvor langt er du kommet? Hvor tidlig kan man se at det er to der inne?

Skrevet

Jeg er 9 uker på vei så det kan sees ganske tidlig :-)

Skrevet

oi så spennende da!!!! gratulerer!!!!!!

Skrevet

det er stilig å få to samtidig, jeg steiler baklengs om dette er to stk! Jeg er imponert over dere som får det til!!!

Lykke til med dobbel lykke!!!!!!

Skrevet

ååå..gratulerer så mye..du aner ikke hvor heldig du er..jeg har to jenter på 5mnd og det er helt sinnsykt morro..ikke en eneste kjedelig dag og jeg har ikke sett snurten av slitsome dager..har det bare så bra nå..kunne ikke drømt om noe bedre liv..jeg misunner deg nesten litt alså..men glad jeg har i utenfor magen..nå ligger de i senga å sover sætt,er så vakkert..GLED DEG..!!!!!!!

DET KOMMER TIL Å GÅ KJEMPE BRA..jeg har ikke noe annet enn positivt å si om å få tvillinger..vi er rå heldige..!!!!!!!

lykke til

Skrevet

dytter den opp til deg jeg

Skrevet

Gratulerer med 2 i magen, du har masse moro i vente, men også slisomme dager. (er nok ikke helt enig i at det ikke har vært slitsomt slik som hun over her forteller...). Håper dere har familie og hjelp rundt dere, det kan komme godt med. Det har dessverre ikke vi hatt og det har vært et savn. Masse lykke til, dobbelt opp er også dobbel lykke:)

Skrevet

barn er foskjellige,det er foreldrene åsså..så kan jo hende du får det en dans på roser eller masse slit..man vet aldri..

jeg har det hvertfall helt perfekt..elsker ALT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...