Gå til innhold

JIPPI:):) da er jeg røykfri på 4 dagen:) er så deilig men veeeldig hardt.hvordan går det med

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott at du har klart å sluttet. Jeg slutta å røyke med nr 1, hun er 2 år nå, begynt igjen dumme meg ... Men nå er jeg 7 uker på vei og har vært frøykfri i snart 1 uke, og det går så bra. Tenker mindre på røyk for hver dag som går, og denne gangen skal jeg ikke begynne igjen. Aldri mere festrøyke, for da er det fort gjort og bli hekta igjen.

Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet : )

Jeg har nå vært helt røykfri i en hel uke! Det ble faktisk ikke så vanskelig som jeg hadde trodd... Men så kaster jeg også opp og er kvalm døgnet rundt, så det hjelper vel kanskje på røyksuget da... Uansett! Vi sparer jo knøttene våre for forurensning da!!!!

Så flink du er! Jeg slutta dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid. Skikkelig sugen innimellom, men trøst deg med at det går fort over!! Les aldri mer røyker boka!! Tenker på den lille spiren og da går det ganske greit. Lykke til videre :0)

slutta tvert med nr 1 mne var også dum å begynte da amminga var ferdig:s

denne gangen var det vanskeligere men jeg har klart det:)

har ikke så mye lyst på røyk faktisk:)

flinke oss:)

lykke til til dere som ikke er like heldige å ha klart det enda..:)

Annonse

Jippi min første røyk frie dag!!

Har visst i litt over en uke at jeg er gravid. Er 6+1. Men har ikke klart å kutte helt før i dag. Trappet ned litt og litt hele uken, men nå er det stopp. Har gått kjempe fint uten røyk i dag, kanskje mest fordet at jeg er ganske kvalm....

Har slutta i begge de andre svangerskap, men har vært så dum å starte på igjen jeg også. Først som litt kose-røyk av og til, men det "baller" fort på seg dessverre. Når vi no planla nr tre kutta jeg nesten helt ut. Den dagen jeg fikk bekrefta positiv test, greide jeg å kutte helt. Tenker faktisk veldig lite på den giften. Og om jeg så gjør, tenker jeg på det lille uskyldige og sårbare underet og så går det fort over... Har vært heilt uten røyk i snart 4 uker no. Mannen min også... Det synes jeg er bra gjort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...