Gå til innhold

Graviditet er ikke bare lykken.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

* ømme pupper

* kvalme

*bekkenløsning

* Sure oppstøt

*vond rygg

* trøtt

* humørsyk

 

Osv Osv ja det er ike bare lykken denne graviditeten nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg anonym. Jeg har tengt samme tanke flere ganger, men herregud hvor glad jeg er for å være gravid, selv om jeg har flere av dine overnevnte plager =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om at man bekymrer seg for SA og MA hele første trimester. Nesten så det ødelegger litt av den første lykken som man føler når man blir gravid. Jeg er i uke 9 nå og føler meg nesten bekymret hver dag. Vil bare at de 3 neste ukene skal suse ivei slik at jeg endelig kan føle meg glad over graviditeten min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Må bare si at jeg kjenner meg så igjen. Prøver å si til meg selv at jeg skal slappe av og glede meg, men det er jammen ikke lett.. Hadde en ma i sept. ifjor så jeg kjenner at angsten for at noe skal være galt ligger og lurer hele tiden. Går bare og venter på at de neste ukene skal gå FORT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he... jeg må litt le også, for jammen har du rett... det er virkleig ikke bare artig å være gravid, og i tillegg så er vi så hormonelle at hvis vi virkelig vil så kan vi lage ei liste lang som et vondt år med ting som er drit under graviditet.... MEn det er kosleig også, midt oppi alt.... det bor jo noen inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...