Gå til innhold

mistet, IGJEN!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mistet i april og gjorde det nå igjen!! er det virkelig mulig.. jeg blir så irritert.. når man virkelig går inn for noe så skal det være så vanskelig. ser og hører om folk rundt som har one night stands og ikke vet hvem barnefar er, som det popper unger ut av eller de som ikke kan ta seg av barn, men som heller ikke har hørt om prevansjon.. setter ikke folk i bås, men jeg blir så forbannet bare..... at de som egentlig ikke ønsker barn, de får med en gang, men de som har alt tilrettelagt skal slite ræva ta seg..... FRUSTRERT!

Fortsetter under...

Jeg forstår at du er lei deg og frustrert, ingen fortjener å gå igjennom dette.. Prøv å tenk på at alt skjer for en grunn, sannsynlig var det ikke sterkt nok til å overleve, eller hadde andre skader. Krysser fingre for at du snart igjen vil oppdage at det spirer og gror i deg og at det denne ganger går DIN vei.

Ja det er sikkelig bånn. Jeg har selv mista to. Det er ikke lett å være optimist, det er nå ca. tre måneder siden min siste MA. Jeg er ikke trist og lei lenger, men jeg er veldig redd for at det skal skje igjen. Redd for å prøve på nytt. Og misunnelig på alle som får det til, det virker så lett.

jeg er ikke så trist å lei, men det er bare det at det irriterer meg at det skal være så enkelt for noen og så vanskelig for andre....

har du fått noe tilbud om utredning eller? får ikke før jeg evt mister en 3. gang.. surt å gå å vente på det da....

men det positive er jo at vi vet at vi kan bli gravide, men vi vet ikke hvordan vi skal knipe igjen eller holde liv i den lille klumpen..

jeg tenkte jeg skulle ta steget å prøve noe naturmedisiner, det kan være ting som kroppen min mangler eller har for lite av.. også er det ikke spes farlig, så det er verdt et forsøk. så da får jeg se hvordan det går... setter meg ikke ned å venter på storken.. UNGE SKAL jeg ha:)

masse lykke til til deg... tenk positivt, en dag så sitter den der og da er den limfast til livmora di:)

De sier også til meg at jeg må miste tre ganger før jeg får utredning, og at de som regel ikke finner noe da heller. Jeg spiser veldig sunt nå, tar tran og vitaminer og folat, så jeg tror ikke det er der problemet ligger. Det kan være tusen grunner, jeg orker ikke spekulere i hva det er, finner det jo aldri ut likevel. Det er bare på prøve på nytt..

Jeg har blitt gravid veldig raskt så det er ikke der problemet ligger. Jeg kan derfor ta en liten pause, og gå ned de kiloene jeg la på meg. Det er i alle fall irriterende å gå gravid og ikke få annet resultat enn ekstra kilo!

Men nå som jeg snart skal prøve igjen merker jeg at dette med å ha mistet er et skikkelig problem. Det er fint noen her skjønner, for de som ikke har opplevd det skjønner utrolig lite. Det gjør meg også irritert..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...