Gå til innhold

takker for meg, nok en gang:(


Endelig_mamma<3

Anbefalte innlegg

etter å ha mistet i MA i april, ble jeg gravid fort igjen, men fikk igår beskjeden om en ny MA... ikke noe morro det, men man får ikke gjort noe med det heller..

vil bare ønske dere alle her inne MASSE lykke til med graviditeten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, så utrolig trist å høre!! :( kan jeg få sørre deg om noe? er så redd for MA, man ¨får jo ingen blødning og vet ikke at man har mistet. Hadde du hørt på hjertelyden før du mistet?

 

 

Ønsker deg masse lykke til!! Husk at alle gode ting er 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk blødning på mine begge jeg.. den første gangen fikk jeg blødning i uke 12, men var dødt siden uke 6.. 2.gangen fikk jeg en kraftig blødning i uke 6+, da fikk jeg ul samme dagen og hjertet slo som bare det.. uka etterpå blødde jeg brunt og hadde litt mensmurring og jeg hadde da en ul uka etterpå(uke 8), som da viste at den hadde dødd i uke 7. så hvordan MA`n kommer er så individuelt, men jeg syns ikke du skal gå å bekymre deg... ihvertfall ikke les om det, da blir du gal i hodet..(tro meg). men er du redd så kontakt legen din og krev en ul eller om du kan kontakte sykehuset selv.. hvertfall gå ikke å hver redd, det hjelper ikke.... får du deg en ul har du ihvertfall noe å forholde deg til, ellers blir det bare spekulasjoner og det trenger du ikke:)

mitt råd, skaff deg en ul og senk skuldrene og pass på deg selv og den lille:)

masse lykke til:) sender masse masse spire støv til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så dumt og trist. Slapp av godt nå da, gjør ting du blir glad av og få tilbake energi... husk at du trenger å være på høyden om du skulle bli gravid igjen! Lykke til masse!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist :o(

 

...og helt ubeskrivelig vondt. Håper dere klarer å se fremover etterhvert, for deres tur vil også komme!

 

Ta godt vare på deg selv! Lykke til videre!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du mistet! Jeg føler med deg, og håper at du kan få hjelp slik at du slipper å oppleve dette igjen.

 

Til deg over som lurte på symptomer ved SA/MA:

Selv har jeg mistet to ganger, både SA og nå sist MA. Med SA'en i slutten av uke 6+5 mistet jeg alle symptomer uka før, deretter begynte jeg å blø som ved vanlig mens. Det varte i ca. en uke. Det var ikke veldig vondt, og det kom heller ingen klumper. En UL bekreftet aborten. MA'en ble oppdaget da jeg var hos kontroll hos legen i uke 12. Han fant ikke noen hjertelyd, og en UL viste at spiren hadde dødd tre uker tidligere, etter at vi hadde sett og hørt liv på første UL. Jeg hadde fremdeles alle symptomer for fullt, så det ble litt av et sjokk da vi fikk vite at det var over. Jeg blødde heller ikke noe.

Men du må ikke gå rundt og engste deg for at det skal skje med deg. For de fleste går det helt fint, og hvis noe slikt mot formodning skulle skje, så må man bare la naturen ordne opp slik det er meningen.

 

Rug videre og kos dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...