Gå til innhold

Øke-UKE??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo hørt om økedøgn, men kan de øke en hel uke?

Snuppa på 2 mnd har helt siden fødselen spist en gang pr natt, men nå den siste uka har hun våknet hvertfall to ganger om natten..går max 3 timer i mellom, og dette gjør jo at hun sover mindre og. På dagen kan det gå lengre, men også da spiser hun oftere.

det skal sies at jeg sliter med raynauds og eller sopp (ikke så lett å vite gitt) og at jeg gir henne i snitt en flaske mme i døgnet. Før pleide hun å sove lenger etter mme, men nå er det ingen forskjell.

Altså, spm er; øker hun? kan de gjøre det over en såpass lang periode? bør jeg gi henne mer? Hvordan kan jeg få henne tilbake til gammel og god rutine?! Det er vel litt tidlig å skulle flytte henne på annet rom fordi hun lukter meg/melk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en ting til, kan det hende at melken min har blitt mindre næringsrik?? (eh..vet ikke om det går an men!)

hvordan vet man det evnt?

Skrevet

Hei!

Er du sikker på at hun ikke får tenner? Ja, hun kan øke over en hel uke. Det er viktig at du legger bort andre oppgaver og tar deg av henne og deg og ingenting annet når det står på, ellers så tar det lenger tid.

For tidlig å flytte til eget rom ja, ihht fare for krybbedød og slikt. Hva om pappa'n ligger nærmest noen netter? Om du har en slik i hus?

Skrevet

Har tenkt på dette med tenner, hun har siklet litt i det siste, men har tenkt det var litt tidlig?

Har blitt flink til å legge henne tilbake i kurven etter første nattamming i hvertfall, sånn at hun ikke skal ligge helt oppi puppen og bli fristet ;) -men hun våkner altså likevel.

Har heldigvis en god og snill pappa i hus, men hvis dette er økeuke så får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet :)

Hvis dette vedvarer, kan det være noe annet? Ikke at det er noe krise altså, men vi hadde så fin rytme!

Takk for svar forresten =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...