Gå til innhold

Kevin eller Robin ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom jeg måtte velge hadde det helt klart blitt Robin - Kevin kan jeg ikke like! Vet om tre brødre som heter Robin, Kasper og Lucas - så der er jo noen navneforslag. Andre:

Dennis og Oliver

Dennis og Emil - to rampunger på et brett ;-)

Dennis og William

Dennis og Joakim

Annonse

Et vanskelig spørsmål å svare på uten å tråkke noen på tærne... Uansett, jeg tar sjangsen, siden du spør :-) Jeg oppfatter de navnene du nevner her som harry og belastede på lik linje med Christer, Kenneth og Roger - men jeg kan ikke sette fingeren på hvorfor egentlig. Den Robin jeg vet om har stødige, høyt utdannede foreldre, men det skal nevnes at moren ikke er norsk, så de har vel forsøkt å finne navn som er internasjonale. Du ble vel ikke noe klokere her egentlig.... Er vel bare ikke "my cup of tea"....

Takker og bukker for svar ( tråkker ikke meg på tærne hvertfall ) :-)

Er så utrolig vanskelig dette med navn !

Grunnen til at vi står mellom disse to er at vi sliter med å finne noe som passer til Dennis og som ikke allerede er brukt av fam / venner.

Føler også at det må være et engelsk / internationalt navn siden Dennis er det.

Kom gjerne med forslag :-)

Annonse

Ikke meningen å være stygg, men siden du spør... så synes jeg egentlig at dette er litt femi guttenavn... Robin, da ser jeg for meg hun svenske "do you really want me"-dama i alle fall. Dennis synes jeg er et tøft navn da, hva med Daniel på neste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...