Gå til innhold

Sat i gang, 4 uker før termin.

Anbefalte innlegg

Eg var 36 + 4 den dagen eg måtte komme på sjukehuset. Eg hadde da antistoff som var begynt å stige fort. Eg fekk telefon frå sjukehuset dagen før dei ville ha meg inn. Sjokket fekk ikkje lagt seg før eg sat der og såg på ei jordmor som prata om kva dei skulle gjøre. Eg har tidligere hatt problem med store blødninger etter fødsel, og derfor ville denne bli planlagt og overvåka av mange fleire enn tidligere.

Klokka 9 tok dei vannet mitt. Eg hadde da 2 - 3 sm opning og var ganske moden. Det var ei rar følelse, for det kom bare litt og litt vann. Tidligere har alt kommet som ein foss, men denne gang rant det ut over ca 2 timer. Eg fekk gå litt av og til, men stort sett låg eg med rie og fosterlyds beltene på meg.

I 1030 tida fekk eg drypp. Da fekk eg eit hormon som stimulere livmora til å trekke seg sammen. Eg begynte med 15 ml/t. I halv 3 tida var eg oppi 90 ml/t, og riene blei veldi smertefulle. Eg hadde nå ca 5 cm opning. Kl 1500 kom pressriene, men eg hadde endå 5 cm opning. Eg begynte å presse, men veldi forsiktig, og ikkje kraftig i det heiletatt.

Klokka nærma seg halv 4 da jordmora opna resten for meg. Litt usikker på korleis ho gjorde det, men det var det mest smertefull med heile fødselen. På to minutt var nå hode ute. Hele hode var ute, og rien var over. Så der låg ho, og venta på neste ri. Her fekk eg litt panikk, eg viste det mest smertefulle kom på neste ri. Mannen min måtte reise seg opp og stryke meg gjennom håret. Han sa noen ord, men eg husker ikkje kva han sa. Han vil ikkje se når babyer kommer ut av meg, så eg bad han holde augekontakt med meg. Men, da pressrien kom så mista eg augekontakt med han, jenta vår kom ut og pappen såg det hele. Det var ikkje så fælt som han hadde trudd, men han ville ikkje se det fleire gonger. Eg hadde skikkelige press rier i ca 2 minutt... Hehe, andre gang eg har hatt så snart fødsel.

Hadde noe lystgass under dei siste opningriene og dei første press reiene, ellers uten smartelindring. Første gang eg ikkje har revna, det var deilig. Eg kan sitte utan at det gjør vondt!!!!

Ho var 3182 gram og 47 cm lang. Største babyen på prematur. Ho har fått navnet Rebekka!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10408164-sat-i-gang-4-uker-f%C3%B8r-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...