Gå til innhold

Barn nummer 2??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan oppdaget dere graviditet nummer 2? Jeg er ikke sikker enda, men har sterke mistanker. Sulten, oppblåst ømme bryster... Gi meg noen erfaringer. Når mistenkte dere dette i syklusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg kan si er at jeg merket det 13 dager etter el siden tanta ikke kom og at tempen bare økte. Hadde ingen andre symtomer dessverre, bare vanlige mensmurring. Akkurat som om mensen kom når som helst. Tok derfor en test som var positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føltes bare veldig som jeg skulle få mensen, men det kom ikke noe.

Jeg visste det sikkert da jeg satt på trappa på vei inn i en hamburgersjappe en Søndag midt på dagen og plutselig holdt på å besvime siden jeg ikke hadde spist på en stund. Da gikk det et par varsellamper opp for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg at jeg unne være gravid to uker etter mensen, oppblåst, litt tristere enn vanlig, ømme pupper, fryktelig varm, fryktelig kald, tørst og trøtt... men jeg blåste det bort i vinden, men mensen kom ikke, og her sitter jeg, på vei med nr tre...

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merka det 1 uke etter el. Fikk supergod luktesans, og "strekk" i lysken. Var akkurat samme som jeg fikk med førstemann... Så jeg bare visste det:) Håper på jente nå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg også.... det syns jeg var utrolig rart.... fikk ikke halsbrann før langt utti svangerskapet sist, men nå..... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente tidlig (ca.6-7 dager etter el) stikkinger i mageområdet + småkvalm innimellom på forskjellige tidpunkt av døgnet. Testet 2 dager før ikm, og to blå strek lyste klart og tydelig i mot meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...