Gå til innhold

Festeblødning

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en dødfødsel for et par mnd. siden, og prøver nå å bli gravid igjen. Jeg har følt meg kvalm i de siste dagene og så frem til å teste til helgen når jeg venter mensen. Men idag blør jeg. Det virker som om mensen har kommet nå allerede, nesten en uke før tiden? Vet at det kan jo være festeblødning, men er ikke det friskt blod da? Her er det brunlig som det gjerne er i begynnelsen av mensen.

Jeg hadde festeblødning da jeg ble gravid forrige gang også, og trodde det var mensen som var uregelmessig. Kan dessverre ikke huske om det var friskt blod eller ikke den gangen.

Nå er det veldig viktig for meg å bli gravid igjen, ettersom jeg føler at jeg ikke kommer videre før jeg blir det.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg hadde brun utflod, og er fremdeles gravis. Er nå 9+1, og hadde brun utflod igjen på lørdag. Derfor fikk jeg ul på mandag som var, og da så jeg heldigvis et bittelite hjerte som slo. Så det er håp, lykke til!

Jeg har mistet tre ganger før, hvor en var i uke 12, så jeg skjønner litt av hvordan du har det. Jeg slapper ikke av selv enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...