ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Didrik er 4,5 mnd nå og bruker enda 2`er smokke. Men han er så sinna på de, kommer jo alt for seint. Så har noen 3`er smokker også, men da drukner han jo nesten. Kommer for fort med de. Hmm, hva skal jeg gjøre? Hvert måltid er en kamp for tiden, for han nekter å ligge i ro når han får flasken. Hiver seg rundt, slår med armene og sparker som en gal...
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Min gutt på 5 mnd går gjennom det samme. Men på barselgruppen min så sier de fleste som har flere barn at alle går gjennom denne perioden. Med pupp eller flaske. Så jeg har bare ventet tålmodig til han roer seg såpass at han vil ha maten likevel.. Og er det for ille så går vi til et rom for oss selv og prøver å spise der.. Har du ham i fanget når han får flaske da? Jeg synes det hjelper å trykke han ekstra godt inntil meg når jeg gir ham flasken. Da roer han seg greit. Verden rundt er begynt å bli mer interessant tror jeg..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Det er ikke det at han er så nysgjerrig. Bare sinnsykt sur nå han spiser. Har nesten ikke mulighet til å ha han i fanget når han spiser, vrir seg ut. Legger meg sammen med han enten på sofaen eller i sengen for å gi mat.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Avent har en smokk som er selvregulerende, dvs at babyen bestemmer hvor mye som skal komme ut. Du kan jo prøve den? Ellers så husker jeg at vesla mi også hadde en sånn periode. Vet ikke helt hva det kom av, og det gikk over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå