Gå til innhold

oppblåst mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere heldsige!!! Lurer litt. HAr så ømme bryster.. vet ikke om jeg er gravid enda, men tror. Er de ømmest om morgenen hos dere? Fikk dere litt oppblåst mage helt i starten.. før dere visste dere hadde noe på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Husker ikke om jeg hadde oppblåst mage i begynnelsen, men merker det godt nå (er 6+3). I forhold til ømme bryster, så pleide jeg alltid å få det før mensen. Men da jeg ble gravid skjedde det motsatte, jeg hadde ikke ømme bryster før IKM. Derimot kom de ømme brystene snikende noen dager etter at jeg hadde funnet ut at jeg var gravid.

Det er jo uansett veldig individuelt, så det er nok bare en graviditetstest som kan si om du er gravid eller ikke!

Du ma ha masse lykke til da =) Får håpe du også er heldig =)

Skrevet

hei på snei, jeg kan svare jeg...

oppblåst mage er helt klart et tilstedeværende fenomen! har så stor mage på kveld og ettermiddag at det ser som jeg er 5 mnd på vei allerede ..... ha ha ha i uke 6. buksene er trange og ja... puppene er ømme sånn av og på.

Skrevet

Dette er jo veldig forskjellig fra person til person. Jeg følte meg veldig sliten og hadde ømme pupper før jeg fant ut at jeg var gravid. Lykke til med testen :0)

Skrevet

Jepp halsbrann og opplåst mage:-))

Skrevet

He he... visste ikke at jeg var gravid jeg... Var tilbake på jobb etter å ha vært syk et par ukers tid. Mensen var forsinka, jeg var svimmel, og hadde slettes ikke kontroll på min VELDIG luftige mage. Etter å ha "sluppet en liten due" idet jeg gikk forbi en kunde på jobben var jeg så frustrert at jeg klaget litt til en medkollega. "Du er gravid du!" sa hun. Trodde egentlig ikke det, men tok da en test. (Etter å ha vært på butikken og kjøpt bind. Venta jo på mensen...) Jippiiiiiiiiii, leeeeenge til jeg får bruk for always eller libresse igjen!!

Ok ok, magen står som en ballong, og til tider har ting vært litt ukontrollert, he he.. Det hører med!!! Brystene er også veldig ømme, men hurra, de har blitt veldig fine og faste!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...