Gå til innhold

Desember: Noen som fortsatt går hjemme med barna?

Mamma til 2 jenter.....

Anbefalte innlegg

Her er Adriana 60% i bhg, tirsdag, torsdag og fredag og hun trives veldig godt, hun er der fra ca klokka 10 til klokka 3..

Jeg går jo hjemme med minste jenta så det blir ikke så lange dager, men fra Mai så begynner Cassandra i bhg, da er hun rett over året og da begynner de fullt begge to..

Nå har jeg ikke vært i jobb siden Adriana kom til verden så nå gleder jeg meg faktisk litt:)

Koser meg jo hjemme å da ikke missforstå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rekker opp handa!

Føler meg kjempe priviligert som kan tilbringa heile dagane i lag med han, og saknar ikkje den gamle jobben det spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia begynte hos dagmamma den 7 august, og har gått hjemme med ho fram til det. Er sykemeldt pga prolaps i ryggen, så nå er det bare deilig å få tid for seg selv. Så er det jo bare 3 mnd til lille Aurora kommer til verden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adriana begynte også i bhg noen mnd før jeg skulle ha Cassandra og det var veldig godt og gjøre litt hjemme, slappe av og puste litt ut..

Mammaen i meg var så uthvilt da jeg hentet henne liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er Martin hjemme heeele dagen... Jeg jobber 2 kvelder i uka da, etter at pappaen har kommet hjem. Fra nyttår håper vi på 50% bhg-plass til han, han vil ha godt av det, og jeg vil ha godt av det. Tror det kan være litt greit å ha han litt i bhg når lillesøster kommer i februar også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...