Gå til innhold

Nå tør jeg tro på det - termin 5 feb 2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ny her. Mistet et barn i magen i fjor (oppdaget ved rutineultralyd at den hadde vært død i tre uker) og har helt til nå ikke tørret tro at det går bra denne gang. I går hadde jeg rutineultralyd igjen. Alt bra. Til og med hatt morkakeprøve og greier, veldig god oppfølging! Det blir en jente. Jeg har to barn (nå 9 og 7 år gamle) som synes det var veldig spennende bilder. Dette blir koselig. Jeg føler spark. Dette går sikkert bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at alt ser bra ut. Kjenner igjen følelsen av å være redd for å miste igjen eller at noe skal være galt. Har hatt to SA selv i uke 6 og 7, og selv om ikke det kan sammenlignes med en MA oppdaget ved rutineultalyd, så har jeg også vært veldig redd og ikke turt å tro på at det skulle gå bra denne gangen. Det er veldig deilig å få beskjed om at alt ser bra ut på ultralyd i alle fall. Sitter her, snart halvveis og tør så smått å tro at dette mest sannsynlig går bra.

Lykke til videre c",)

Skrevet

jeg har verken hatt SA elr MA, men jeg sitter her og tenker på om dette bli å gå bra. jeg er snart halveis, og alt til nå har sett bra ut.

jeg skal på ul i morgen, så da får jeg se da, om lille beibisen har det bra..*mitt største ønske*

dere får begge to ha lykke til videre i svangerskapet..:)

Skrevet

Hei begge dere! Takk for hyggelige ord. Det kommer sikkert til å gå bra med dere også. Ser frem til å høre om hvordan UL gikk hos deg, stinepijah!

Skrevet

Hei hei :) Så godt at du kan begynne å nyte svangerskapet nå :) Jeg hadde også en ma som ble oppdaget på tidlig ul i uke 11, men spiren sluttet å vokse i uke 6, så jeg kjenner igjen følelsen du har hatt.

Men akkurat sm deg har jeg vært på ordinær ul nå og babyen vokser og har det bra :) I dag er jeg 19+1 og prøver så godt jeg kan å nyte dette.

Håper du får ett fortsatt fint svangerskap, og klarer å nyte det fullt ut :)

Skrevet

Hei meho.

Gratulerer og ønsker deg et fortsatt fint svangerskap og håper du koser deg, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...