Gå til innhold

Nå tør jeg tro på det - termin 5 feb 2008

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny her. Mistet et barn i magen i fjor (oppdaget ved rutineultralyd at den hadde vært død i tre uker) og har helt til nå ikke tørret tro at det går bra denne gang. I går hadde jeg rutineultralyd igjen. Alt bra. Til og med hatt morkakeprøve og greier, veldig god oppfølging! Det blir en jente. Jeg har to barn (nå 9 og 7 år gamle) som synes det var veldig spennende bilder. Dette blir koselig. Jeg føler spark. Dette går sikkert bra!

Fortsetter under...

Så fint at alt ser bra ut. Kjenner igjen følelsen av å være redd for å miste igjen eller at noe skal være galt. Har hatt to SA selv i uke 6 og 7, og selv om ikke det kan sammenlignes med en MA oppdaget ved rutineultalyd, så har jeg også vært veldig redd og ikke turt å tro på at det skulle gå bra denne gangen. Det er veldig deilig å få beskjed om at alt ser bra ut på ultralyd i alle fall. Sitter her, snart halvveis og tør så smått å tro at dette mest sannsynlig går bra.

Lykke til videre c",)

jeg har verken hatt SA elr MA, men jeg sitter her og tenker på om dette bli å gå bra. jeg er snart halveis, og alt til nå har sett bra ut.

jeg skal på ul i morgen, så da får jeg se da, om lille beibisen har det bra..*mitt største ønske*

dere får begge to ha lykke til videre i svangerskapet..:)

Hei hei :) Så godt at du kan begynne å nyte svangerskapet nå :) Jeg hadde også en ma som ble oppdaget på tidlig ul i uke 11, men spiren sluttet å vokse i uke 6, så jeg kjenner igjen følelsen du har hatt.

Men akkurat sm deg har jeg vært på ordinær ul nå og babyen vokser og har det bra :) I dag er jeg 19+1 og prøver så godt jeg kan å nyte dette.

Håper du får ett fortsatt fint svangerskap, og klarer å nyte det fullt ut :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...