Gå til innhold

Dere med flere barnevogner bak dere..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har vi hatt en del barnevogner:

Emmaljunga Duo Edge

Quinny 3XL Freestyle

Carena søsken vogn

Carena et eller annet som står i bhg, ikke easy;)

Og nå har jeg TFK Twist og den er jeg veeeeeeeeeldig fornøyd med!!

Syns den er stødig og go, tenker ikke over at det bare er 3 hjul og den er stor og go oppi..

Kunne ønske jeg hadde denne fra første stund;)

Men vi lærer så lenge vi lever, hihi...

Jeg var også fornøyd med Emmaljunga vogna når jeg brukte bagen men nåpr jeg satt over til sportsdelen ønsket jeg meg noe som var bedre og trille på...

Kjøpte da quinny og den syns jeg at vinglete og vippete, men det er mange delte meninger på denne vognen...

Har hatt flere:

Brio kombi

One tree hill urban jungel

phil and teds e3

brio sitty

teutonia timmy

teutonia mistral

Har vært fornøyd med alle faktisk, så kommer an hvilken type vogn du er ute etter.

Synes f.eks brio kombi var super som babyvogn, men alt for tung som sportsvogn. Synes OTH UJ var super som sportsvogn, men likte den ikke som babyvogn.

Hadde den gamle mistralen som var svintung, men var ellers fornøyd. De nye lette modellene er vel en av de jeg hadde vurdert om jeg skulle bruke den både som babyvogn og sportsvogn.

Phil and teds er genial som søskenvogn, og veldig fornøyd med den som sportsvogn, men ville ikke hatt den som eneste vogn til baby.

Timmy og sitty er knallgode sportsvogner/triller, anbefales! Timmy har full liggestilling, sitty bare hvilestilling.

Har hatt:

Simo kombi

Troller x-treme paraplytrille

Teutonia y2k

Hamarprodukter joggevogn

Easy walker classic

Venter nå nr 3 og satser på å bruke EW vogna. desidert den jeg har vært mest tilfreds med. Mye bratte bakker der vi bor, så da passer den godt til mitt formål. Har invistert i svingbart fremhjul, som gjør vogna ekstra god å trille. Eneste negative jeg kommer på er at bagen er veldig liten, så det er mulig vi må ha en vogn i overgangen mellom bag og sittedel. Kommer an på hvor stort barnet er.

Ellers er Simoen super, men veeeldig tung. Bytta den ut rundt 6 mnd på begge barna. Teutonia var hard å trille synes jeg. Joggevogna var god mens den varte, men holdt i grunnen ikker noe særlig mer enn ett år.

Paraplytrilla har vi brukt MYE på ferier. Ryggen kan legges nesten flat. Helt ideell da den har vært med på mange flyturer uten å ta skalde av det. har flydd med simo to ganger, og begge gangene gikk vogna i stykker.

jeg har hatt

Brio kombivogn (byttet ut etter 3 mnd, liten bag og tung å trille)

Teutonia Mistral (2 stk - vært veldig fornøyd)

OTH Urban Jungle (super som sportsvogn, har ikke prøvd bagdelen, men tenkte jeg skulle kjøpe nå og bruke den sammen med Mistralen)

Hadde jeg startet fra scratch hadde det kanskje blitt en Mistral, som jeg hadde byttet ut ved 1 års alder til en OTH.

Har også hatt mange:

Teutonia mistral (3 stk)

Simo bagvogn (2 stk)

Simo duo

Simo champion

Maclaren trille (2 stk)

OTH (2 stk)

Begynte med teutonia mistral. Litt lav som bagvogn syntes jeg. Følte heller ikke at softbagen var så grei. Liten handlekurv under. Kjempegod på vinterføre med lufthjul, god å trille og deilig med vendbart styre.

Bagvogn - masse plass i bag, deilig fjæring, dårlig plass i bilen til understell og bag. Kjempegod vogn!

OTH, siste ble kjøpt da hun var 14 mnd, da var vi klar for å ha henne vendt fra oss. Ikke lun nok til en liten baby, ikke helt flat liggestilling.

Alle vognene var gode, hver til sitt bruk og til sin "periode". Aner ikke hva jeg skulle valgt nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...