Gå til innhold

Til dere som har hatt MA

superpuff

Anbefalte innlegg

Merket dere at barnet var dødt? Kom det blødninger eller annet?

Var brystene fortsatt ømme?

Vet at jeg egentlig ikke bør gå inn å lese her, men føler ikke jeg har noen symptomer lenger annet enn ømme bryst. Er i slutten av uke 11 nå. Så føler jeg snart er på trygg grunn!

Når hadde dere Ma?

Ønsker alle dere som har vært gjennom det, at alt går bra neste gang!!!! Det gjør jo som regel det! Krysser fingrene for meg og!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk en blødning i uke 8 og det fortsatte å småblø litt fra og til. Alle sa det var normalt, men noe i meg sa at jeg ville se barnet på UL for å vite sikkert. I uke 11 gikk jeg til privat UL. Da viste det seg at jeg hadde hatt en MA og babyene (var to) døde den dagen da jeg begynte å blø.

Alle graviditetstegn var der hele tiden. Ømme bryst og liten mage.

Håper virkelig ikke dette skjer med deg, men anbefaler å få UL slik at du ikke går å engster deg.

Masse gode tanker og lykke til fra meg :o)

Jeg har vært ekstremt kvalm i mine tidligere svangerskap..og denne gangen intet unntak..

Fra 6 uke avtok kvalmen noe,men ømme bryst og magen vokste.

Etter samleie i uke ti beg jeg å blø. Dro på legevakten,ble sendt på UL.

Der fant de ingen hjertelyd. Og embroyet var ikke mer enn ca 5-6uker..(da jeg ble betydelig mindre kvalm...)

Håper det ikke er noe hold i mistankene dine! Dette har vært en enorm sorgeprosess og en påkjenning...

Lykke til,alle som har tilhørighet her på Ufrivillig abort!!

Først av alt: Håper at det ikke skjer med deg!!!

Min historie er slik: Jeg hadde noen dager med brunlig utflod, men bare så vidt at det vistes på papiret. Ble jo selvsagt engstelig og fikk time til tidlig UL, var da 11+4. Gyn. kunne ikke finne hjertelyden og embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Jeg begynte da å blø noen dager senere og etter ca 1 uke blødde jeg ut min lille spire. Jeg slapp da utskraping, heldigvis.

Graviditetssymptomene hadde jeg helt til det blødde ut; ømme bryster og voksende mage..

Jeg krysser fingerene for at det går bra med deg!!... det gjør det helt sikkert.

Ikke bekymre deg for dette!! Du må tro det gå bra. En me kan være veldig forskjellig (akkurat som normale sv.skap).

Hos meg var det bare bekymringer. Ingen smerter eller blødninger. Ul i uke 11+3 - alt i orden. Hjertelyd uken etterpå, og død baby på ul i uke 18.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...