Gå til innhold

Der kom kvalmen ja.....


Gjest

Anbefalte innlegg

Jaja der kom kvalmen. Er 6+1 og helt SINNSYKT kvalm.

Men men får vel ikke klage for mye, det er jo faktisk et godt tegn på at ting går som de "skal" inni magen så bør vel kanskje være glad......

 

Ha en fin dag dere kvalme og ikke kvalem! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojoj. Jeg er 6 + 0 i dag.. er skikkelig forkjøla og har vondt i hodet.. -. men kvalmen har ikke meldt seg sånn velding enda... Tenkte kanskje at jeg slapp billig unna denne gangen...

Kanskje det slår til hos meg i morra også:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde jeg skulle slippe det jeg også... men den har meldt sin ankomst... kaster ikke opp..bare går rundt og føler meg konstant "fyllesyk" uetn å ha fått tatt meg en øl engang... verst er det med trettheten... kunne ha sovet døgnet rundt... og nå må jeg gå på jobb...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du....føler med deg.. Var 6+2 på søndag, da kvalmen meldte sin ankomst..på presis samme tidspunkt som sist..

Regner med jeg nå skal være kvalm frem til uke 20 (også som sist), så gleder meg til jul da den mest sannsynlig har reist sin kos =) Vi får bare holde ut..

 

Masse lykke til til alle kvalme og ikke kvalme

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, ja her kom kvalmen kasta på meg i går, da var jeg 6+2.....spydde som en gris, og endte opp i migrene :o

sitter i sofaen nå å kjenner det ulmer i magen :(

 

skal på første legetime i dag da, så skal snakke litt med han om dette da.....håper jeg ikke går lenge med denne kvalmen, det er det verste jeg vet nemlig...(bortsett fra migrena da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HYSJ DERE !!!!

 

Jeg er 6 + 0 i dag...... - var skikkelig kvalm sist, og nå trodde jeg kanskje at jeg klarte å snoke meg unna.

Bør kanskje ta en husvask, hamstre og gjøre klart til å gå i hi om et par dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei =)

 

Jeg er 6+3 idag, har kun vært uggen frem til de siste par dagene, da har det nemlig tatt seg litt opp. Men trodde faktisk jeg skulle slippe unna kvalmen, der tok jeg altså feil! Idag da jeg var på vei til bussen kom oppkastet, og jeg stod i veikanten og spydde. Følte meg jo veldig bra der jeg stod....herlig!!

 

Håper i det lengste at det var kun idag jeg spydde, men det er vel bare å lure seg selv..

 

Har ikke lyst på noe mat, orker ikke rydde her hjemme...vil bare ligge på sofaen og sove...ÅÅÅÅ som jeg ELSKER å være gravid =) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, var 6+0 på fredag, og har vært uhorvelig kvalm siden. Har mistet matlysten totalt. Det er slitsomt. Men har ikke kasta opp da, men å gå å være konstant kvalm tar på det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råder alle kvalme til å kjøpe sånne reisesykearmbånd...de trykker på et pukt som lindrer kvalme. De kan kjøpes på apotek eller helsekost. De reddet meg firrige gang. Merket forskjell bare jeg tok de av for å dusje! Jeg har de klare!! :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.....bare hamstre i vei dere=) Men jeg er sånn at jeg har lyst på det som ikke finnes i huset. Utrolig hvor vanskelig jeg er blitt altså. Føler meg som en unge som aldri blir fornøyd. =) Tjihii....

Håper dere slipper unna kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lillemy2008!!

Jeg satt faktisk aa tenkte paa deg idag ... hvordan du hadde det!

Vi er jo like langt .. omtrent! Jeg er 6+2 idag..

Jeg har vaert skikkelig uggen den siste uken .. blitt mer og mer kvalm!

Har null matlyst .. og saerlig ikke gresk mat (goey naar man er i Hellas) Tvinger i meg litt toert broed/knekkebroed + noe frukt hver dag..

Gleder meg til aa komme hjem til min egen naa faktisk ... ;o)

Lurer paa naar matlysten skal komme tilbake ..??

STOR klem fra Dolly i varmen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...